Gå til innhold

hei trine....


Sigbeth

Anbefalte innlegg

...du er her ennå du også ja.....

jeg har menstermin i dag, men ingen tegn til å skje noe som helst! han har ikke skjønt at han skal ut....

men en fordel er at det er så varmt, og det har jeg ikke lyst til at det skal være når jeg skal føde - eller når jeg kommer hjem med babyen

 

noen tegn hos deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

heisann!!!

 

heng me her enda ja!!! ( boring) har hatt to netter nu som æ kanskje har håpa på det sku bynne å skje nå men det har gått over :-(

hadde jo ul termin i går, men vet ikke mens termin da æ ikke va nå særli flink å holde styr på katti den kom å gikk .. hihi

 

men håpe nu det skjer nå snart.. men igjen det e så skrekkeli varmt! hadde 28 g i skyggen å da æ la den i sola steig det til 40.. uff..

 

det va litt morro da ¨å komme t daton da! men nu e det å litt rart.. vet nu me sikkerhet at innom 14 daga e æ mamma!

 

eh huske ikke om æ spurt før men vet du om du får gutt eller jenta da!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Ja vi tror vi får gutt, da den første og ordinære UL viste det. Var på en UL til senere, men da kunne de ikke se hva det var!

 

JA det er rart å tenke på - det er veldig spesielle dager dette her - en vet at livet kommer til å forandre seg helt, men ikke når - nå er jo alt som det alltid har vært nesten (bortsett fra stor mage).

Jeg har jo hatt 9 måneder å forberede meg på men vet ennå ikke om det har gått opp for meg at det skal komme en baby - samtidig gleder jeg meg veldig til å hilse på ham og endelig holde ham. Veldig spennende tid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...