Gå til innhold

Nå trenger jeg hjelp!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er første gangs fødende,så har ikke peiling.Så trenger litt hjelp.

Sto og laget middag i sted,og hadde da ikke hatt på meg truse etter jeg hadde dusjet (sorry for detalj om d,men hadde skjørt på meg)

Så plutseli kjente jeg at jeg var våt på lårene.. Som om det var noe som lakk eller noe slikt.Så gikk ut på badet og tok litt papir,og det ble jo fuktig.Vet ikke hvor mye som kommer når vannet går,men tror ikke det var det? Kanskje jeg lekker?Tør ikke ringe på føden eller til jm angående dette,for det er jo litt pinlig om jeg tar feil.. Fikk noen stikkinger øverst i maven nå etter det,og kjennes så ømt ut i ryggen nå.. Er det noen som kan svare på om det bare var jeg som "svettet" (noe som jeg ikke gjorde noen andre plasser i så fall),eller om det er noe annet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jordmødre er vant til "pinlige" spørsmål, ring dem du, det er best å være på den sikre siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som noe jeg også kunne opplevd dersom jeg hadde tatt på meg skjørt og ikke truse rett etter en dusj. En får sjelden bort all fuktighet der nede, selv om en tørker seg

 

Er du usikker, ta på et bind, og sjekk om det er vått etter en time eller to. Er det det kan det være fostervann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,tok på meg bind med en gang etter det.Så får bare vente og se hva som skjer.Får litt panikk,og typen ble jo bekymret han også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplevde også at det plutselig begynte å renne i sta.

Jeg hadde på meg truse da... gikk på do for å skjekke.

Fant ut at det var masse veldig tynnflytende utflod.

Dette er visst ganske vanlig mot slutten har jeg hørt.

Hvor langt på vei er du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37+2... Har hatt kynnere/maserier/rier? nå siden etter middag.. Knytes på en måte i ryggen og maven.Som mensen smerter.Har blitt litt sterkere nå.. Huff... Hva skjer?

Ja,er jo fullt mulig at det er det da.Jeg vet ikke.Helt "dum" på det området her.Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har opplevd dette mange ganger under svangerskapet (f.eks. etter å ha dusjet og før jeg har rukket å ta på meg truse) og det har vært utflod. Men i og med at du er så langt på vei og ikke har opplevd det før ville jeg tatt en telefon for sikkerthetsskyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har pratet med mor og søster.Skal vente en liten stund til.Men om smertene jeg har fått blir verre,så ringer jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...