Gå til innhold

Wæææ.... (samme som augustklubben)


Cassandra80

Anbefalte innlegg

Var hos jordmor i går, og hun mente SF-målene mine var høye nå. Så hun ville ha meg til UL i dag på sykehuset for å sjekke hvor stor knøttet i magen min er. I dag fant de ut at h*n er et sted mellom 4-5 kg. Har jo egentlig termin 13 august, men pga dette blir jeg igangsatt og innlagt i morgen. Og har det ikke skjedd noe innen mandan så blir h*n tatt med keisersnitt.

 

Ble litt sjokka i dag, for hadde jo regnet med å måtte gå en del over termin også. Og termin er jo først om 10 dager, men skal bli deilig å bli ferdig også da. Samtidig som jeg gruer litt når det viser seg at knøttet er så stor som h*n er.

 

Så i dag har jeg redd opp vugge og seng, og må pakke ferdig baggen i kveld da. Og innen mandag har jeg plutselig blitt mamma... Både litt skremmende og spennende. Men endelig får jeg hilst på knøttet da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykke til!

Hvor stort er sf målet ditt nå da?

Var på kontoll idag, 30+2, og sf målet mitt er på 34!!!!!!!!!1 Blir også henvist videre....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå så apennende... Kan jeg spørre hva sf målet ditt var?? Var på kontroll idag og ble sendt videre på sykehuset da sf målet ikke har endret seg siden uke 34, da var sf målet 34... de på sykehuset mente babyen la på seg det den skulle og at den var i godt hold.. estim ert til 3500g. ul termin 12 august.

 

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I uke 34 var sf målet mitt på 32, men gjorde et hopp og nå uke 39 ligger det på 38. Og da var jordmor litt "snill" med målingen. Blir spennende dette :S

 

Lykke til videre dere også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi, min mage er også stor! Ved sist måling ved 35 uker lå det på linje med max på normalkurven... mener å huske at det er 35? Kanskje det betyr at det samme skjer med meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm, jeg har akkurat kommet fra kontroll nå, 35+2, og hadde SF mål på 39!!! fikk ikke noe ul, for legen mente det skyldtes måten den lille lå på.. hjelpe meg. hvordan skal dette ende..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...