Gå til innhold

Snille foreldre,svigerforeldre og søsken


Gjest

Anbefalte innlegg

Kan ikke få sagt hvor glad jeg er for alt det vi har fått av våre foreldre og søsken. Må bare rammse opp det vi har fått. Er så kjempe fornøyd.

 

Simo kombi X - tra vogn + utstyr av svigerforeldrene mine.

Seng og stellekommode + kluter og klær i forskjellige størrelser av foreldrene mine.

Lekegrind og klær fra søsteren min og svogeren

Voksipose og klær fra svigerinnen/ søsteren til mannen min.

Jeg har en mor som skal bake fryseren full av godsaker slik at vi kan ta i mot besøk når vi kommer hjem fra sykehuset med lille trollet vårt.

 

Dette er mye penger som er blitt brukt på oss og det ufødte barnet. Jeg og mannen min er regelrett veldig bortskjemte. Dette har vi sagt til dem også. Er kjempe glad. Jeg er 24 og mannen min er 26, uten så snille foreldre hadde vi nok ikke kjøpt alt klinkende nytt. Vil bare si hvor stolt jeg er av familiene våre og at jeg må finne på noe lurt for å vise hvor mye jeg egentlig setter pris på de.

 

Noen som har forslag for hva jeg kan gjøre for å vise at vi virkelig setter pris på de.????

Har lyst å gi noe tilbake til de selvom de ikke ønsker noe i retur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det de blir aller mest glad for når de har kjøpt fine gaver, er at dere fortsetter å huske på at gaven kom fra dem. Små kommentarer som at "kom nå lille klumpen min, så skal vi ut og kjøre litt i den fine vogna du har fått av bestemor og bestefar" gjør dagen for stolte svigers :-) Gjerne i andres påhør, hehe. Og på samme måte huske å bringe videre alle komplimenter for kakene og fortelle i familieselskaper at dere har fått fantastisk mye hjelp og at de er så utrolig snille og tenker på alt. Få dem til å føle at det var verdt pengene!

 

Og så er det jo selvfølgelig en stor erklæring om at de ønsker del i det nye barnet da! La dem få holde og passe og kose seg - og lær opp ungen til å bli superglad hver gang de kommer på besøk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å høre! Jeg ville tatt bilde av barnet i vognen og laget et takkekort, samme til de andre med bilde av barnet når gaven er i bruk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Det var en kjempelur ide! Jeg og samboer har også vært så heldige å få mye fint av familien! Det er bare så helt uvurderlig deilig å få støtte til dyre innkjøp. Tror jeg skal lage noen flotte takkekort av vogn og annet utstyr i bruk. Takk for tipset, tror jeg "rapper" det :D

 

Hilsen meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...