Gå til innhold

Føler meg ikke i form for tida - andre som har det likt?


♥ Anadyome ♀&♀+♀

Anbefalte innlegg

Er nå 35 uker på vei - og ser endelig et lys i tunnelen. Men formen har ikke vært god i det siste.

 

Har siden mandag vært plaget med kvalme/uvel, trøtthet og svimmel. Jeg er sliten, og lengter etter å bare sove, har dessuten mistet matlysten helt - selv om jeg prøver å være flink til å få i meg mat (vet jo at kroppen har godt av det).

 

Jobber fremdeles fullt, og har to uker igjen til permisjon. Skal på kontroll til legen i morgen, og kommer til å nevne dette for ham da. Men ser at det er vanskelig å sykemelde meg da jeg er midt i opplæringen av vedkommende som skal overta etter meg.

 

Så dette er vel bare et lite hjertesukk i fra meg. Andre som har det likt? Trenger et par trøste ord :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det høres ut som du kan trenge å få en sykemelding? Er i uke 38 nå og i forrige uke var det et par dager der det ikke var noe valg annet enn senga. Er jo unntakstilstand for høygravide i denne varmen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Har vært i veldig bra form i andre og begynnelsen av tredje trimester i dette svsk. Starter på uke 37 i morgen. De siste par ukene har jeg hatt flere dager innimellom hvor jeg har vært skikkelig kvalm og svimmel med mye kynnere.

Er alene hele uka med en 1-åring, og faren må jobbe til termin.

Hadde håpet å klare dette selv, men har nå måttet innse at jeg trenger å hvile litt de siste 4 ukene før termin. Får heldigvis hjelp av besteforeldrene.

Sannsynligvis er det kroppen som krever at du tar det litt med ro og samler litt krefter til fødselen. Skjønner at du får samvittighetskvaler overfor jobben, men du må passe på deg selv og babyen. Det er viktigst nå!

Sykemeld deg med god samvittighet, og HVIL!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar.

 

Skal høre om det er mulig å få redusert sykemelding neste uke, og full sykemelding siste uka. Da bør han som skal overta ha lært seg det meste. Kjenner at jeg sitter her og gjør ingenting. Er bare helt "død".

 

Takk for trøst. Er nok bare veldig sliten!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...