Gå til innhold

Svigermorfrustrasjon...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har hatt besøk av svigers. De kommer langveisfra og bor hos oss.

 

Jeg går her og har et kjempekomplisert svnagerskap med truende for tidlig fødsel - blant annet.

 

Problemet er at svigermor, ja hun er på FERIE når hun er hos oss... Gidder piskandausen ikke å lette på rævva for å gjøre noe som helst!!!! Så da må jo jeg springe tulling for å få unna arbeidet. Har flere små barn i huset som krever sitt. Gubben er på jobb hver dag, men når han er hjemme er han flink å hjelpe til. Svigerfar er "alltid beredt" til tjeneste for hurpa, som sitter i sofaen og dirigerer. Blir så sint! Heldigvis har de dratt nå...

 

De dro med seg et vennepar til oss, folk som var på ferie på disse trakter. Kjenner dem ikke. Min mamma og pappa var her også samtidig, og mamma var så flink at hun disket opp med middag til ALLE sammen!!! Da sa svigermor til mamma: " Du har jo ferie, du trenger jo ikke å styre sånn!" Hun mente at mamma skulle sette seg ende ned og vente på oppvarting, hun også!!!! og det var attpåtil SVIGERMOR som hadde invitert folk!!!

 

***BLÅSE UT***

 

Er det rart man har høyt blodtrykk...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, det må være godt at de dro. Du må være kjempetålmodig, jeg hadde ikke funnet meg i slik behandling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg blir litt provosert av å lese innlegget ditt. Skjønner ikke at det går ann å oppføre seg sånn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...