Gå til innhold

Hjelpe meg, hvilken elefantflokk har trampet på meg i natt????


Tre gutter, en jente og spire

Anbefalte innlegg

Våknet, øm over alt fra fotsåler til hodebund, med korte, harde kynnere og menssmerter. La meg sent og våknet kl 5... jippi.... dette skal bli en fin dag med de tre guttene mine. sukk.

Og jeg som har vært i strålende form fram til nå (uke 36 i morgen) Har til og med spist to paraset..

 

Hadde jeg ikke visst bedre, ville jeg trodd noe var på gang, men det er jo noe tidlig.

Kan det være fordi jeg har spist bringebærbladkapsler siden søndag? Kanskje livmoren blir overaktiv av dem? Hm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann kjære deg =)

 

Lenge siden jeg har "sett" deg her inne nå! Så kjedelig å føle seg så i dårlig form nå da. Kan jo være du brygger på noe influensa eller no? Eller at du rett og slett begynner å bli klar =)

 

Men hva er det med disse bringebærkapslene? SKal man begynne å ta dem nå (uke 37) også skal det hjelpe til med å ikke gå over termin eller? Og er det i helsekosten man kjøper dem? Har ikke helt fått med meg hva de skal være godt for. Men med den estimert store jenta jeg har i magen, vil jeg nødig gå lengre enn jeg må. Hun ble estimert til 3,5 kg forrige uke!!!

 

Ha en fin dag, Yenni - håper du føler deg bedre utover dagen!

 

Klem,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen.. :)

Har ikke skrevet så mye i det siste, lest litt, men ferie og alle guttene hjemme tar nok litt tid..

 

Vet ikke hva som er galt, men er en smule kvalm også. Kan være sol og varme, men det er liksom ett eller annet mer. Paracet hjalp iallfall mot muskelsmertene.. Klage, klage ;)

 

Har blitt anbefalt bringebærkapslene av min kjære søster. Ble forresten tante for en mnd siden. Hun fødte 16 dg før termin og begynte å ta disse fra uke 35. Hadde en rask fødsel. Fra 4 cm til å bli mamma på knapt to timer (skjedde nok litt vel fort men..) Hennes første. Etter fødselen har hun blødd i to uker, og mistet utrolig lite blod under fødselen.

Sier de hjelper livmoren med å trekke seg sammen og gjør den sterkere. Min jordmor var noe skeptisk, siden enkelte har opplevd å føde noe tidlig med disse, men hvem vet om de ikke ville gjort det uansett?

 

Føler heller ikke noe for å gå så lenge over terminen, men vil gjerne vente et par tre uker til. Hadde vært godt å fått guttene i gang med skole og park før lillegull melder sin ankomdst. Sistemann ventet hele 15 dg over tid og holdt ut to ganger med stripping før han endelig gav slipp på magen min ;) Da var han ikke mer enn 3940 g og 50 cm, så det gikk fint... men de blir jo større og større for hver gang........

 

Må si jenta de høres stor og fin ut da. Tyder iallfall på at hun har det godt og får det hun skal inne i magen, og hvorfor skulle de da komme ut ;) Får håpe hun kommer til terminen, eller litt før. Litt lettere å komme ut i verden da..

Men de kan jo godt bomme litt med størrelsen, ikke sikkert hun er riktig så stor.

 

En fin dag ønskes deg også.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, Yenni, for at jeg aldri klarer å være seriøs. Men da jeg leste overskriften - Hjelpe meg, hvilken elefantflokk har trampet på meg i natt????- tenkte jeg bare "Pokker, har jeg nå gått i søvne igjen?" Hihi.

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihihihihi, må si jeg satte pris på den ;) godt å le litt, istedet for å sitte her og synes synd på meg selv...

 

Får glede meg over at det er akkurat 31 dager igjen til UL termin i dag :) så noe er veldig positivt, elefanter eller ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...