Gå til innhold

God morgen!


Surredama

Anbefalte innlegg

God morgen alle sammen! Hva er deres planer for dagen?

 

Jeg er 5 dager på overtid (over termindato altså), og må prøve å fylle dagen med noe mer enn bare venting på den lille. Blir helt gal av denne ventingen. Men vet ikke helt hva jeg skal finne på, for blir jo så sliten av alt mulig, orker ikke så mye... Noen tips til noe rolig og avslappende som får tankene litt bort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann! Tidlig på'n i dag, gitt.

I dag skal jeg på kontroll, begynner å bli litt lei av de tette kontrollene på slutten. Renner jo ned dørene til JM, men det er jo betryggend eå vite at en blir passet på.

 

Hva med å leie deg en film? I dag er det dårlig vær her jeg bor, så jeg kunne nok ha leid film og ligget godt i sofaen med blå Farris og epler og kost meg.

Bok?

Kafetur med venninner? Jeg skal møte en venninne/kollega etterpå en kort tur, greit å ha noe annet enn svangerskap, modning, murringer osv osv å snakke om, kan helle baktale sjefen litt;-)

 

Håper dagen din blir fin, uansett hva du fyller den med. Det er jammen meg greit å ha slappet ordentlig godt av før fødsel, bare latet seg noen dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hei!

For min egen del, må jeg komme meg bort fra pc`n... Hadde termin i går og venter også i spenning. Det blir nesten for mye, og det blir jo ikke bedre av å sitte med bim!

 

Jeg har egentlig tusen ting jeg ville/skulle/burde ha gjort, men jeg orker ikke. Har egentlig bare lyst til å sove og det skal jeg gjøre i dag! Jeg sier til meg selv at de tingene jeg ikke får gjort nå, de forsvinner jo ikke, og man får jo faktisk tid til noe selv om man har en baby i huset... Og søvnen og energien er viktig før fødsel, så senga blir min venn i dag.

 

Ellers slapper man jo godt av med; tv, film, bøker (eller de nyeste sladrebladene...), en laaang telefonsamtale med noen du vet har god tid, nettshopping, god musikk (jeg finner frem det jeg skal ha med til fødsel), skrive dagbok (tanker om livet :-), det er moro å se på senere), ordne bilder i album...., egenpleie med lang dusj, fjerning av hår, fotbad, peeling, hårkur, manikyr osv (dette får jeg aldri tid til ellers, ettersom jeg bruker vanvittig lang tid på det meste om dagen.)

 

Ønsker deg en fin dag, slapp av etter beste evne, DET er viktig!

 

Lykke til, vi kan jo håpe på et tegn i løpet av dagen, selv om vi ikke skal vente så mye på det.... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen, ja!

Skjønner godt at du er utålmodig, kjedelig å gå slik å vente men nå er det jo uansett ikke lenge igjen! (mager trøst, vet det)

 

Idag skal jeg først sette en bolledeig. Kan være greit å ha boller i fryseren når folk kommer på babybesøk senere tenker jeg. Og jeg kommer vel til å spise litt boller idag også. Så tenkte jeg at jeg skulle ta med meg en boks og plukke blåbær. Det er vanvittig mye blåbær i skogen i nærheten her. Det er jo en bra kilde til antioksydanter også, kan være bra å få med seg her på slutten, he-he.

 

Så har jeg vært på bokhandelen og kjøpt meg 2 krimbøker i pocket, og jeg er langt inne i den ene. Så da går vel dagen. Hvis jeg fokuserer på andre ting enn å få denne babyen ut av meg så kanskje han plutselig plopper?!

 

Ha en god dag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...