Gå til innhold

Noen som har fått sex-forbud?


Murmeline

Anbefalte innlegg

Endte opp på sykehuset med regelmessige kynnere som måtte stoppes etter en liten runde i senga. Føler meg mye bedre, men spørsmålet er jo om vi skal være avholdende ut svangerskapet eller ikke. De sa ikke noe på sykehuset. Noen med erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De gir beskjed om det. Har fått forbud to ganger før pga blødninger. Er du usikker, kan du jo ta kontakt med legen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble sendt til sykehuset av samme grunn som deg i uke 34, og de greide til slutt å stoppe riene. Jeg lå på s.hus i 5 døgn, og ved hjemreise fikk jeg beskjed om å ikke ha sex på ca. 1,5 uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke stol på at de husker å si ifra. Jeg måtte spørre legene på sykehuset om jeg kunne ha sex da jeg hadde komplikasjoner og da sa de klart NEI.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Scindapus!

Hva fikk du? Bricanyl? Hvor mye? Jeg var nok ikke så ille som deg da, jeg var innlagt under et døgn, fikk to bricanyl for å roe ned, og de var ikke spesielt bekymret:) Jeg ser for meg at etter noen dager er alt i orden igjen. Hva tror du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, fikk Bricanyl.. fæle greier det der, fikk noe innmari med skjelvinger og hjertebank!! Fikk 2 injeksjoner; en nesten med det samme jeg kom inn, og en til etter etpar timer når takene begynnte å ta seg opp igjen. Deretter fikk jeg 1 tabl. hver dag de to neste dagene.

Så fremt du ikke har modnet, tror jeg nok ikke det er noen fare.. men gyn sa til meg at noen kunne være svært følsomme for prostaglandiner, så det er jo alltid en fare for at du kan sette ting i gang igjen.. Kontakt føden eller legen din for sikkerhets skyld.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble nektet sex.. Ble innlagt med rier,tette rier, som ikke førte til noe.. etter 1og et halvt døgn stoppet de det med bricanyl (el hva det nå heter..) og da sa jm at vi måtte holde oss unna samleie...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Truden Marlen

Hvor langt var du på vei da dette skjedde? Ble du nektet sex ut svangerskapet? Høres jo ut som den nymfoen her, men sakene er den at det er leeeeeeeeeeeenge siden sist, og har sex med gud og hvermann i søvne, så er lei av å være "utro". Blir så inspirert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Morkaka lå i kontakt med livmormunningen og dette forårsaket mye blødninger. Måtte derfor ikke løfte mer enn ca. 5 kg, og ikke ha sex for å unngå styrtblødninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...