Gå til innhold

Noen flere redebyggere her?..


Gjest

Anbefalte innlegg

... eller er det bare jeg som holder på å bli gal? Nå har jeg rydda loft og kjeller, rima av frysere, limt inn bilder fra årevis tilbake, gitt tonnevis av klær til fretex og sortert(!) veden i vedboda!.. Og jeg kjemper mot en intens trang til å tørke støv i garasjen og stryke trusene til mannen... Og jeg med mine kynnere og mitt trøblete bekken! Men jeg klarer bare rett og slett ikke å sitte stille.. Mannen min har tulla med at det var på tide å bli gravid igjen slik at det ble litt orden i papirene igjen, men nå tror jeg han begynner å bli litt oppgitt! :)

Andre med prosjekt på gang i sommervarmen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

JA JEG ! Haha, har gjort ALT det du sa der ! ALT ! Har ordnet oss DE arkivene, vasket gjennom ALLE skap, og ryddet gjennom klær osv. Boder og gud ja alt man kan ordne har jeg ordna ! Har tom. sortert smykker og ting og tang ! Fremkalt alle bilder og limt inn, ordnet alle album før nurket kommer ferdig, så jeg ikke trenger tenke på gamle bilder når hun kommer !

 

Føler meg som en lunatic haha !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan skrive under på den ja;) her Helrenoveres huset fra innerst til ytterst... så jeg håper vi rekker det;) "bare "stua igjen. den er strippa ned og klar for å bygges opp igjen nå;)

jeg har kranglete bekken da, så det er kjæresten som gjør alt.. jeg sørger kun for drikke og mat ...;)

Det blir fint når det blir ferdig da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja, har en enorm tiltakslyst! Klør i fingrene etter å sortere i alle skap, rydde, fikse og ordne, fylle frysen med bakevarer osv. Men slet meg litt ut på det gitt, nå blir jeg sliten før jeg kommer igang... Så de siste dagene har jeg prøvd å slappe av i stedet. Men klør jo like mye i fingrene etter å få gjort ting likevel!! Så må konsentrere meg veldig om å ikke mase for mye på min samboer om alt han bør/kan/må gjøre, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan godt sende litt av den energien deres til meg, for jeg får ikke gjort noe.... Jobber 100% enda (uke 36+3), men neste uke er det permisjon så kanskje energien kommer til meg også???? Ser alt som skal gjøres, men orker ikke å starte og min mann går det ikke ann å be om å gjøre noe for da gjør han det hvertfall ikke.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, kjenner meg igjen her ja.. Vi pusser opp huset for tiden, og er såååå utålmodig. Vil aller helst at alt skal være ferdig før babyen kommer. Nå er det kjelleren som bare må bli litt finere før babyen kommer:) SM gjør det nesten bare verre, for blir så rastløs av å gå hjemme.

 

Mannen min får ikke nystrøkne truser da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Send over litt virketrang til meg :-) Jeg får ikke gjort noe å som helst.. Har ikke begynt med noe (men nå er det jo også 11 uker til min termin da ;-). Håper jeg får ork til dette når august er over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har også redebygger-syndromet slått til for fullt! Skulle gjerne ha ryddet og vasket alle rom i huset SAMTIDIG, hehe. Vasker klær og stulle og steller så alt skal bli klart. Og så kikker jeg endel på utstyr som vogn og seng, men klarer ikke å bestemme meg :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du også strøket vaskekluter, gulpekluter og sånt? Det har jeg!!!

I tillegg har jag hatt besøk av en venninne med baby; jeg serverte smørbrød og jordbær med kremfløte! Deretter mer klesvask og rydding. Er i uke 39+6, og SINNSYKT, VELDIG HYPERKLAR!!!!!!! ja, det er jeg. Men, belager meg på overtid denne gangen også. Så, det blir nok rent og pent her også til slutt. Bagen er ennå ikke pakket, kanskje det er kveldens gjøremål? ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg redebyggingen er er kjent - vi drenerer huset, skifter tak utvendig og river vegger, paneler både tak og vegger på stua, skal skifte el.anlegg... Håper bare vi rekker litt orden igjen før prinsessen kommer ... Det er kaos i heimen akkurat nå... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ikke sove. Har bare lyst til å få ting i orden her, men vet at det ikke går an å starte no stort prosjekt nå midt på natta. ...

Jeg fikk plutselig masse energi før i dag. Noe jeg ikke har sett noe av tidligere i svangerskapet. Vanligvis slokner jeg med en gang jeg lander i senga, men nå måtte jeg bare stå opp etter timer med snurring...

 

Jeg planlegger morgendagen. Da skal her fikses og vaskes og ordnes og styres... Og det værste av alt er at jeg gleder meg!!! Skikkelig!!!!

Det er helt sprøtt hvordan kroppen styrer på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope, gjorde alt mulig rart da jeg ventet Gullknott. Nå har jeg knapt nok gjort klart til Alvafrøet. Det skyldes bekkenløsning. For hadde formen vært bra, hadde jeg sydd alt sengetøyet til henne selv + krabbeteppe. Limt inn ørti-børti bilder i album, rundvasket +++

 

Nå ligger jeg mest på sofaen. Har jeg en god dag, bruker jeg den sammen Gullknott. Litt kjipt at formen ikke er bedre, men jeg har blitt ganske vant med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...