Gå til innhold

Dere som har kjøpt "skikkelige" madrasser til sprinkelseng...


Kanutten & småen + Lucia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har kjøpt en wonderland madrass, kalt for baby-latex, den betalte jeg 850kr for på salg. Vanlig pris for den var 1100kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Vi har kjøpt en skikkelig madrass. Vi valgte til slutt Svane sin babymadrass og betalte ca. 750kr for den på Møbelringen. Den kjennes veldig god ut og Svane er jo kjent for gode produkt. Den er også praktisk med vaskbart trekk. Lykke til med valget ditt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte oxo svane sin,den var så grei med at en kan vaske lagene inni oxo,dele de opp og enten bare spyle/dusje lagene. Kostet ca 700.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har Svane, kjøpte den for ca 700 kr, det er 3 år siden. Fornøyd med den, men vet ikke om det strengt tatt er nødvendig med så dyr madrass....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar alle sammen! Tror vi skal investere i en skikkelig madrass. Var jo ikke avskrekkende priser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sultan Drømma på Ikea ca kr 490 tror jeg. Kjempegod madrass :)

Føler det er en "skikkelig" madrass og har brukt den på min sønn fra nyfødt til nå (3 år) og skal over i stor seng snart:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjøpte på jysk. dream zone sensus gold. tror vi betalte rundt 300 kr for den.Har vært kjempe fornøyd med den.

Anbefales.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjøpt wonderland babymadrass, hadde egentlig tenkt til å kjøpe svane, men de er vel ganske like de to. Den kostet 798 kroner. Håper den er bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...