Gå til innhold

Fødsels-forberedende strekke-tøye-dings for underlivet!


Kjerringhelvetet <3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hahaha. Hvis du ikke har fått ut babyen din innen jul, tror jeg du bør ønske deg helt andre ting. Igangsettelse, keisersnitt eller noe. Hihi.

 

Jaja, det var nå bare et tips til allmennheten. Tenkte at noen kanskje syntes det så interessant ut. Ramlet over siden da jeg søkte på info om smøring og tøying. :) Ser ut til at den kan brukes til opptrening av bekkenbunnen etter fødsel også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns den så skikkelig nifs ut, jeg... Er det bare jeg som er litt skvetten av meg kanskje? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte egentlig mest på å trene meg opp igjen etterpå. For de har vel ikke slike til utlån på vanlige helsestudioer? Haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Si ikke det du... utrolig hva en mann ville ha lånt vekk til en dame.... Og kanskje du ville ha fått skikkelige 'instruksjoner' m h t bruk oxo hehehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knipeøvelser har fungert utmerket for mitt vedkommende i alle år her,aldri fått klager på noe annet eller hatt problemer med inkontinens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok både knipeøvelser og vanlig masering av seg selv er å foretrekke fremfor de skumle finger-aktige greiene der... Den så skikkelig ekkel ut. *Grøss* Håper jeg ikke får mareritt om den nifse mekaniske "fingeren"... Æsj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...