Gå til innhold

HJEEELP!


Lene-Mor

Anbefalte innlegg

Heisann.

 

Må kjøpe vogn snart, men det står mellom quinny freestyle og simo kombi eller duovogn. Hva skal jeg velge? Har termin 11 september.... Bagen til quinny er jo bitte liten, kanskje litt upraktisk med tanke på vinteren. Må innrømme at designen er tøffere her enn simo sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi kjøpe simo kombi pga at bagen var såpass stor, men allikevel ikke for tung. Bor nemlig i 3. etg uten heis, og f.eks. Emmaljunga sin bag hadde jeg ikke greid å bære opp tror jeg. Vognen er også supergod å trille - solid og med god fjæring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel en smakssak. Vi valgte Brio duo. Synes duovogn er praktisk. Passe stor og har plass til voksiposen (som vi hadde fått før vi kjøpte vogn).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er som sagt smak og behag. Har hatt briovogn og 3 hjuling før, har simo mombi no og synast den er kjempe god. Det beste er at den er vanntett, god å trille og stødig. Synast kombi er bra, for då kan eg lett ta med meg baggen, og den blir ikkje stor og tung å dra på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjøpt Quinny sin, og vogna er kjempegod å trille. Du får bare trille rundt i butikken å tenke på det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En vewnninne av meg frarådet meg Quinny nettopp pga bagen som er for liten. Nå har jo vi hele vinteren foran oss med voksi osv så... Ville gått for en større en. Dessuten er den ikke egentlig laget for vintervær. Visstnok litt dårligere polstret og sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...