Gå til innhold

angående engangsstønad


PrincessElisabeth

Anbefalte innlegg

reiner med at de fleste her inne har mottat engangsstønaden.

Jeg lurer på en ting angående den, jeg har levert inn søknad og har fått den skjekka av hun kontordama på trygde-etaten.

Hun sa at de tidligest betalte ut engangsstønaden 12 uker før termin, og jeg er nå 29 uker, leverte inn i uke 26, så jeg har venta i 2 uker på fredag som kommer(regner med at saksbehandling tar ca 2 uker).

Noen som kan fortelle meg hvordan man vet at søknaden har blitt behandlet og hvordan man får pengene?

sikkert noe mange har spurt om dette her, men trenger svar, tusen takk på forhånd ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk ikke brev om at den var ferdig behandlet. Leverte søknaden i uke 26, og fikk utbetalt helt i slutten av uke 29. Men jeg fikk en utbetalingsdato da jeg leverte søknaden. Og den overholdt de også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ringte TK for å spørre om søknaden var behandlet. Kan jo være at din har tatt lengre tid pga ferie osv.. Er jo bare å ringe dem, og be om å få snakke med en saksbehandler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jepp tror jeg skal gjøre det, har stengt nå da, men kan ringe imorgen, takk for svarene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle hatt de pengene i dag for jeg ringte TK forrige uke og da var det utbetaling av ES min i går den 1, men det tar jo som regel et døgn.. Pengene var fortsatt ikke kommet inn i dag heller.. Ringte Tk i dag og da sa hun dama at det var bra jeg ringte fordi utbetalingen hadde blitt oversett..så hun skulle ordne det.. Ring i morra du hvis pengene ikke har kommet.. Jeg har forresten ikke fått noe brev om at søknaden min er ferdigbehandlet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...