Gå til innhold

Kva kan dette vere? (same som skravlesiden)


Karoline's*mamma

Anbefalte innlegg

Er i veke 38, og har kjent at babyen pressar godt nedover. Idag har min ellers så rolige baby vore heilt propell. Aktivitet jamnt over heile tida. Og fleire gangar virka dt som eg tissa på meg, sjølv om eg nett har vore på do. tenkjer at eg kanskje lek fstervatn, men det må i så tilfelle vere lite.

 

Er dette forholdsvis normalt mot slutten, eller bør eg kontakte føden? Man skal jo gje beskjed om babyen skifta bevegelsesmønster, men det er kanskje helst om dei blir rolige?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det at du føler at du tisser på deg er nok mest sannsynlig urin-lekkasje.. Har selv begynt å få noen sånne skvettinger, men det er helt normalt pga at man ikke helt har kontrollen selv på muskulaturen der nede.. :o)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, var redd for at det var det, synast berre det va så rart sia det skjer kort tid etter at eg har vore på do. Kanskje like greit, vil jo ikkje lekke fostervatn i fleire veker framover heller.

 

Tusen takk for svar :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare hyggelig :o)

 

Er ikke noe særlig å ha lekkasje-problemer i så ung alder :P hehe

Men truseinnlegg holder fint siden bare er snakk om små-lekkasjer.

Tror flesteparten av alle gravide opplever dette iløpet av svangerskapet, så vi er nok ikke alene :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, får no vrikelig håpe at det gir seg etter fødselen. Får prøve å knipe og knipe og knipe.. så lenge eg då. Kan sikkert ikkje bli flink nok til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...