Gå til innhold

Ups har noen opplevd det samme


ina:)

Anbefalte innlegg

som meg? Var på privat ul uke 15+1 da sa mannen at dette var en gutt. I dag har jeg vært på ordinær ultralyd 18+1 og da sier denne mannen at han så verken noen tissetass eller pung så dette er ei tulle. hvem har rett? Kan det hende at det var for tidlig først gang til å se noe kjønn? Kjempe spent. hvem mener dere det er mest hold i sin påstand? hva kan få de til å se feil? Noen som har erfaring fra det samme? har en gutt på 2 år fra før så det hadde vært kjempe stas med ei tulle. Samboer er ikke positiv til en privat ul til da han er redd det er skadelig for babyen. Svar da jenter om dere har erfaring :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

UL i uke 18 og utover skal visst være mer til å stole på har jeg hørt, for da er alle organer enda mer utviklet. Så det er sikkert en jente da ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke, men de sier at det er lettere å ta feil når de tipper jenter, dette fordi saker og ting jo kan være gjemt, men ser de en penis eller pung, kan det jo liksom ikke være noe annet...

Har hørt at de skal se tre striper på jente... men ikke greit å si nei!

Vi venter jente og så ingen tegn på 1 ultralyd, men på neste så jeg selv tydelig disse tre stripene. Håper det stemmer, har arvet en hel masse rossa greier og handlet litt selv også, til og med strikket rosa sett! Så blir det gutt leverer jeg den tilbake... neida :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...