Gå til innhold

Nokon som har kjøpt ammemadrass??


Second time mama 11.06.2011:)

Anbefalte innlegg

Då meiner eg ei sånn lita firkanta som man kan legge ned kantane på. Denne blei visst godt mottatt i Gravid bladet. men kostar ca 800 kr, eg vil derfor høyre om nokon har erfaring med den først før eg kjøper.

Både positive og negative.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei ikke enda, men har tenkt til det. Mener å huske den ikke koster mer enn 600,- på Rudo. Mulig jeg husker feil altså:)

 

Tips kan kanskje være å vete til etter fødselen. Kanskje du eller baby ikke trives/får til det med å ligge å amme. Kanskje får man ikke melk, kanskje masse rart. Greit å ikke kjøpe noe så dyrt før man vet om man trenger det. Er jo en grei ting for pappan å reise ut å handle dersom du ikke selv orket ut. Man overlever jo uten ammemadrass et par dager:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har kjøpt ei slik og synes det virker som en bra ting å ha, men har ikkje fått brukt den enda. Eg kjøpte mi på Babysam i Danmark og betalte rundt 250 kr for den så kanskje dette er en ting som lønner seg å bestille på internett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også tenkt å kjøpe en sånn! Vi kommer til å bruke den i sprinkelsenga den første tiden, slik at ikke bebisen forsvinner helt i den store senga...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har kjøpt den, men ikke fått prøvd den ennå. Er nok ikke et must å ha men tenkte det kunne være greit ved amming i sengen og ved soving på sofaen på dagtid f.eks. Koster 699,- på fru Lyng. Tror det er veil. pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venninnen min synes den er fantastisk. Samboeren hennes forstår ikke vitsen. Jeg kommer til å følge hennes råd og skaffe meg en... men har forstått at hvis man bruker dette er det viktig at man innimellom bytter side i senga slik at man ikke alltid ammer fra den samme siden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...