Gå til innhold

NORETTA


Gjest

Anbefalte innlegg

hei.ble du skremt av aldern min eller??hehe

er hjemme i dag.ikke i form,så jeg holder lav profil,og håper di kommer raskt tilbake...

skulle vist hadd den timen i dag jeg...

håper du har det bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, hei! Fikk ikke svart deg før nå! Var litt optatt... Kjøpte bilsete i dag vi;)

Nei, ble ikke skremt av alderen din, hehe!:) Du blir da jammen en ung bestemor!!:)

Synes også at navnet ditt er fint!;) Så da ble det ikke noe tur på sykehuset med dattera di da? Hvordan dårlig er du i dag? Hadde kanskje vært best om du hadde tatt den timen ja... men skal du til jordmor til torsdag da?? Uff, føler virkelig med deg, ikke gøy å ha det slik!

Hvordan er formen nå da? Har du blitt noe bedre??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe,trodde du ble vettskremt jeg,hehe

om jeg er så ung,tjaaa..føler meg som en fjortis til tider...

jeg ble hjemme jeg.turte ikke bli med.fikk mage og ryggvondt i natt.å i dag er kynnerne med press i bekkenet tilbake.har tatt tia,men det er ikke noe værre enn sist.men guri hvor vondt.blir helt lamma jeg.skal ordne time i kveld hvis det ikke gir seg snart.årker ikke mer av usikkerheten og søvnmangelen.så,jepp...timen skulle jeg virkelig vært på i dag...er samme form som før i dag.ikke gir det seg når jeg ligger heller.har hadd besøk av eldsta.hun ser ut som en ballong,hehe..legen mente hun fikk innen 2 uker,men jeg tror hun går til termin.her veddes det kan du tro,hihii

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...