Gå til innhold

Flere med "turbotroll".....


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg er i starten av uke 33 og har de siste ukene opplevd en voldsom aktivitet. Det romsteres veldig, ikke bare spark men det kjennes ut som om knøttet snurrer rundt og styrer fælt........ Artig synes jeg, særlig fordi min forrige var veldig rolig i magen. Andre som har det på samme måte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja!!! Sånn er det med meg også!! Vært aktiv hele tiden men nå i uke 32 er det helt villt! Var nesten litt bekymret og i allefall mørbanket inne i magen. Innom føden for en sjekk pga vondt men er bare at baby er superurolig. Jordmor sier det er disse ukene det er "verst" fordi de fortsatt har god plass. Like før det roer seg litt nå mente hun. Nesten så jeg blir kvalm i perioder av all romsteringen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har to dager til termin jeg, og det kjennes helt vilt ut til tider. Det er i tillegg vondt både til sidene og opp og ned, samtidig som jeg føler denne kvalmende følelsen. Jeg hadde aldri trodd at det skulle være slik aktivitet nå mot slutten... Noen som vet om det kan være tegn på noe som er galt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er selv i uke 39 og har en veeeeeeeeeeeeeldig aktiv, liten krabat i magen. I dag har jeg kjent han siden klokka 14, -mange ganger i timen! Det virker som han fortsatt har god plass og at han liker å strekke på beina sine :-).. Er ikke noe galt i å ha en aktiv baby i magen, sier jordmor ;-)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det skal være sikkert og visst, er nå bare i uke 29 men det har vært sånn noen uker alt.

Det er ganske morsomt men av erfaring fra forrige svangerskap vet jeg at det kommer til å bli ganske slitsomt mot slutten....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i uke 30 (om en halvtime da...) og her er det full acion MANGE ganger om dagen. Må nesten le over hvor mye bevegelser det er mulig å få til! Føler av og til at jeg har en ailien i magen, spesielt når foten plutselig stikker 5 cm utenfor "normal magestørrelse" og bare sklir bortover!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...