Gå til innhold

HVORDAN stimulere brystene for å sette igang?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

kan noen si meg hvordan , rent teknisk dette gjøres? Masserer dere kun brystvorten eller hele brystet?

Hvor lang tid om gangen?

Hvor ofte?

 

har hørt at denne metoden skal være effektiv og "uskyldig"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nippelstimulering eller på godt norsk; brystvortestimulering. Gni eller masser brystvortene til du får en ri, ta en pause mens den holder på og så gni igjen. Ikke hold på mer enn en time morgen og kveld ellers kan du få storm rier. Dette virker bare når mormunnen og forholdene ellers er modne.

 

Kopierte dette fra kjerringråd siden. Det sto også at du kan legge 2 varme kluter på brystene i 20 min for å fremkalle rier. Hvis alt var modent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

'Ruller' en da brystvorten mellom fingrene, eller skal det dras i den?

 

Teit spørsmål, derfor anonym, hihi.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette hjelper ikke. har stimulert og hatt på varme kluter hver dag i 2 uker, er helt moden. virker ikke likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg leste et innlegg her tidligere av ei som hadde stimulert brystvortene i bare fem minutter og da fikk en stormfødsel, unnagjort på ca 2 timer, hun fødte i korridoren på sykehuset, rakk ikke få føderom. Man skal visstnok være litt forsiktig med dette.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg prøvde å stimulere littegrann, og underet skjedde: hver gang jeg hadde gjort det kom en kynner (noe jeg ikke har hatt mye av...) det var jo i det minste noe..............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde dette 1 time igår kveld og en time imorges. Ingenting skjedde, he-he. Ikke noen stormfødsel her iallefall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...