Gå til innhold

Til dere "overtidige "damer!!!!!


Brava

Anbefalte innlegg

(og da tenker jeg på dere som har passert termindato, hi-hi)

Har dere forhørt dere med deres mødre om hvorvidt de også fødte etter termindato? Det sies jo at genetikk spiller en rolle også, så det kunne jo være litt morsomt å høre! (selv om mange andre ting spiller inn selvf.). Min mor fødte 8 og 9 dager over termin, og jeg er ikke så opphengt i dette, jeg kan jø føde ved termin likevel, men genetikken spiller iallefall ikke på lag her..

 

Ha en strålende dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mamma fødte førstemann to uker over termin, andre mann på termin og meg tre dager før... Regner vel egentlig med å gå to uker over, jeg da. Dvs. 5 dager igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både jeg og mitt søsken var premature da vi ble født, jeg sitter her nå 8 dager på overtid, så ingen regel uten unntak!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mamma fikk meg 4 dager før termin. Jeg gikk 9 dager over med første jenta. Blir spennende å se om jeg må gå over nå..grr!! Har ikke termin før 23/9.

Lykke til alle sammen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 4 dager over idag, og mamma gikk 17 dager over med meg...Håper virkelig ikke det er noe i det der....hehe

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 2 dager på overtid nå. Mamma gikk 3 dager over med førstemann (jeg kom 2 uker før termin, men jeg er barn nr. 3).

 

Så nå satser jeg på imorgen ;-))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma fødte den første to uker over, måtte settes i gang, og det må nok jeg også ser det ut til..vi andre tre kom rundt termin tror jeg, og av oss selv! :) Så takk for den arven liksom! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, mamma fødte meg 21 dager over tiden!!! Så jeg syns vi skal drite i de der genetikk-greierne... I så fall har jeg 2.5 uker igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma ble selv født 1mnd for tidlig..hun fikk meg 1mnd for tidlig og lillesøster 2mnd for tidlig. Så jeg håpet litt på å ihvertfall slippe å vente alt for lenge.. men nå er jeg 5 dager over og føles ikke ut som det er noe stort på gang her...:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...