Gå til innhold

uff


7 oktober- ble mamma 6 okt=)

Anbefalte innlegg

nå har jeg vært i bra form hele ferien (bortsett fra bekkenet) .. men har ikek hatt på vekkerklokke eller stressa med tid osv.. i dag da jeg skulle i gang med vanlige rutiner igjen er jeg skikkelig uggen.. hmm.. kvalmen ga seg jo i 1 tri..men nå er plutselig magen i skikkelig ulage.. må bare gå og legge meg nedpå en times tid-fruskterende.. jeg ahdde gleda meg sånn til trening på morran:(

 

flere som har det sånn?

hadde litt mensvondt i ryggen og magen i går kveld og( har ikke hatt det føt.. hva er det ????)

...+ at bekkenet har blitt værre de siste dagene.. buhu.. det skulle ikke bli sånn nå;(

synes litt synd på meg selv bare.. måtte bare få det ut.

er 31 uker ..

 

takk for alle svar:)

godt det er litt kaldere i dag;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan det være hodet som har sklidd ned i bekkenet og kanskje fester seg??? Mens vondt kan tyde litt på rier, men ikke vet jeg. Jeg har vært litt uggen o småkvalm i noen dager nå. Er i uke 39 og har rier i dag. Du kan jo ringe JM. Det kan bare være det at du har tatt dte helt rolig i ferie og at kroppen din ikke er haelt klar for brå forandringer??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke mensvondt i dag da.. kanskje hodet bare har festa seg ja..hvis jeg fortsetter å være i dårlig form ringer jeg jm..

har sovet noen timer nå.. det hjalp. Nå drar jeg og svømmer så får vi se hvordan det går;)

uvant å tåle så lite...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...