Gå til innhold

navlepiercing


Gjest

Anbefalte innlegg

jeg har egentlig ingenting her inne på 3.trimester å gjøre, men må bare spørre dere om noe. noen som har erfaring med gravid-navlepiercing? hvor stanga er av bøyelig/litt myk plastikk (tror jeg) og klippes etter behov? tenkte dette kunne være et alternativ, siden jeg ikke har lyst til at hullet skal gro igjen. for et nytt hull da kan jo ikke gjøres på samme plass, og det jeg har er tatt for ti år siden ganske så "perfekt" (ikke skjevt). er jo ikke sikkert det gror heller da...men ville bare forhøre meg litt:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke noe peiling på bøyelig stang, men vil bare fortelle deg at jeg tok min for 4 år siden eller noe, og min gror ikke igjen.. Har hatt den ute hele svangerskapet, og prøvde om jeg fortsatt fikkden inn for litt siden, og det er ikke grodd igjen i det hele tatt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her.

Tok min ut tidlig i svangerskapet. Testa for et par dager siden og det hadde fortsatt ikke grodd igjen.

Tok mitt hull for ca 6 år siden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

samme her også.. tok mitt for snart 6 år siden, og har nå hatt det ute siden januar uten at det er grodd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tok min da eg va 13, å no e eg 24...

Måtte ta den ut i uke 20 ca, for da bynte det å gjøre vondt... E sjelegla no for at eg tok den ut, for naveln min har kommet utover, å eneste plassen eg har sprukket på magen e over navelen.. altså rett over der eg hadde hull...

Gror det, så gror det tenke no eg.. men eg vil allefall ikkje revne på magen min.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes dette med navnlepiercing er en komisk greie i forbindelse med graviditet jeg. Mulig det bare er meg, men her ser det nesten ut som om jeg har flere navler *smile*

Etterhvert som magen har vokst, har navlen "strukket" seg, og det som før var hull inne i navlen, er nå hull over navlen.. altså to hull over navlen, på en måte.

Jaja.. helt uvesentlig egentlig. Tok ut piercingen min når jeg ble gravid, og foreløbig har den ikke grodd ivertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei på deg...jeg har ikke tatt ut min navlepiercing enda jeg,termin om 4 dager....den har ikke gjort noe vondt,så da har jeg latt den sitte!Jordmor bare sa jeg måtte ta den ut nårjeg skulle føde!I mitt forige svangerskap tok jeg den ikke ut når jeg jeg fødet heller,ingen på sykehuset sa noe om den!

Men hadde selvfølgeligtatt den ut hvis den hadde blitt vond i løpet av svangerskapet.

Har forresten ikke hørt om sånn stang du skrev noe om,har bare hatt ivanelig stang nå,litt lang en,ring sist...

Lykke til videre!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svar, setter pris på å få så mange:) da lar jeg min være i litt, til jeg føler for å ta den ut. går ut i fra at den ikke gror:) lykke til til dere også!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok ut min rundt uke 20 tror jeg, og istedefor å sette inn en ny som er for graviditet, stikker jeg bare den stangen jeg har gjennom et par ganger av og til, annenhver uke etc. Så går det heeelt fint :) Hullet et pent hos meg og har egentlig ikke strekt seg så veldig ! Er nå i uke 34 så håper det holder seg bra !!!

 

Lykke til !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...