Gå til innhold

Spretter navlen alltid ut?


Snuppisa

Anbefalte innlegg

Hei dere!

 

Er bare nysgjerrig på å høre; Får alle gravide utovervendt navel i løpet av svangerskapet? Og når er det evt. "vanlig" at den spretter ut? Jeg regner jo med at dette er ganske individuelt, men morsomt å høre:) Jeg er selv i min 29. uke nå, og har fortsatt innovervendt navel, men jeg ser den har endret seg en del likevel. Lurer på om den kommer til å sprette ut eller ikke:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min har ikke ploppet ut.. Så den kommer nok heeelt sikkert ikke til å gjøre det heller.. Den er blitt helt flat, men den stikker ikke spesielt mye ut, nei.. Noe jeg faktisk ble litt skuffet over! Hadde gledet meg til det, jeg.. ; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min er innovervendt. og jeg har termin om 10 dager, så da gjør den det nok heller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg regner med det kommer an på hvor kraftig man er. Har en sylslank veninne som navelen sto ut veldig tidlig, og andre mer lubne der navelen aldri ploppet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror heller det kommer an på navelen, har veldig innover-navel og den spretter ikke ut i svangerskapet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min spratt ut i uke 27 eller noe. Har null "polstring" på magen, så den hadde liksom aldri noe å gå på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått flat navle nå alle fire gangene....

Er veldig glad for det da jeg har hørt at det kan være ganske vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

navlen min spratt ut når jeg var 17 uker på vei eller noe sånt. ikke vondt i det hele tatt. :) ser bare litt rart ut når den stikker ut som en ringeklokke under tskjorta, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har veldig dyp navel i utgangspunktet, så den har forholdt seg uendret.

Tok ut navelpiercingen i fjor sommer med tanke på bryllupet mitt og det at vi skulle lage barn... Kan ikke akkurat si det ser så stilig ut nå. Veldig spent på hvordan det blir når magen forsvinner... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tok ut piercing etter at jeg blei gravid jeg da, og det ser ikke så veldig bra ut her heller.. navlen stikker ut, og hulla etter piercingen syns for å si det sånn. og det har strekt seg litt i huden over det øverste hullet, så jeg har fått en cm strekkmerke over der. men men, håper jeg ikke får noen flere! :) men jeg renger med at det kommer noen, har fortsatt nesten 6 uker igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min står rett ut . Synes den er litt søt jeg da. Husker ikke helt når den spratt ut men det var vel etter uke 25 ca el. noe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samma her. Tok ut piercingen min ette at ej blei gravid.Når magen begynte å bli litt stor da,for å sei d slik.

Navlen står ut,og holet ser heilt merkelig ut.Av og t så ser d frykteli skeivt ut.Strekkmerke over,under og på sida. Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er en slank person til vanlig, med flat mage.

I forrige graviditet poppet ikke navlen ut. Mens denne gang poppet den ut kjempe tidlig!

Tror det er forskjellig fra gang til gang og person til person, har ikke noe med tykkelse å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk utovernavle før jeg fikk mage jeg =P

Tror det har med navlen å gjøre, og ikke vekten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min poppet ikke ut sist og heller ikke gjort det denne gangen, ikke enda i hvertfall.

Men det kommer hovedsakig av at jeg har en mega dyyyyyyyyyyp navel fra før av. Kan normalt sett få inn halv pekefinger om dere skjønner hehhe..

Så nei, ikke alle den popper ut på nei

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er slank og har alltid hatt en liten navle men i løpet av svanverskapet har den forandret seg (uke 32 nå). Den gikk fra å være en liten strek til å vie seg ut og nå er den helt vrengt...

Synes det ser litt komisk ut når jeg bruker bare topper og t-skjorter for det ser ut som det er en ekstra brystvorte der nede... :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er individuelt. Det kommer vel an på hvor dyp navle man har i utgangspunktet. Min navle har ikke spruttet ut. Det er snarere en fordypning rundt hele navlen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min går i ett med magen.. Det hullet er liksom en del av magen, jeg kan SE hvor navelen startet tidligere, hvis du skjønner?! En mørkere ring rundt selve den "dotten", hehe.. Vanskelig å forklare..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har ingenting med hvor krafig man er å gjøre, men hvordan navlen er sydd.

Min er dyp og har ikke poppet ut i uke 39. Tviler på at den gjør det også. Det er ikke fordi jeg er feit eller har lagt på meg mye heller. Bare fordi den er dyp.

Forskjellig fra pers til pers, det der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er gravid med nummer to, og navlen spratt ikke ut første gangen heller. De av mine venninner og søsken som har fått utovernavel har hatt veldig slank og flat mage før sbvangerskapet - kanskje mengden underhudsfett er avgjørende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen har dype navler og andre har mer "grunne navler" til "vanlig". Det kommer vel an på dette også. Alle navler er ulike i utgangspunktet, så det har vel med det å gjøre. Min navel spratt ut rundt uke 30. Det gjorde den sist også - og ble ikke like fin igjen etter forrige fødsel, selvom magen trakk seg helt tilbake. Det var kjedelig. Men, men.... vi er alle ulike.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...