Gå til innhold

Båttur idag, termin i morgen


TurboPrinsessen:-)

Anbefalte innlegg

Noe må jeg gjøre for å få tiden til å gå. Så nå skal vi ut på en liten båttur. Noen venner av min samboer + fetteren skal ut å dykke.. vi skal bare være med på tur. Han er litt engstelig for at noe skal skje, så han kommer etter et stykke i bilen, i tilfelle noe skulle skje, så går det fortere med bilen.. Tviler på at det skjer noe idag, men kjekt å ha bilen i nærheten.. er førstegangs, og kjenner ikke noe tegn til at noen vil ut med det første..

Har hatt litt menssmeter de siste 2 ukene, men det kommer og går.. formen er finfin.. eneste er at jeg har hatt litt problemer med å bøye meg de siste dagene..

Ja, har ikke hatt noe problemer der tidligere..

 

Kan vel si jeg er ganske klar til å føde.. har hatt tanker innimellom at jeg ikke vil likevel... ikke redd for smertene, bare begynnelsen jeg er litt engstelig for.. Aner jo ikke hva jeg går til,, men men været må nytes til det siste.. Blir en stund til neste gang jeg går i båt tipper jeg.. Lenge siden jeg har vært i båt også nå... kanskje kan jeg få litt mer farge på kroppen også:-)

 

Lykke til alle dere som venter på barnet i disse dager:-)

 

KlemKlem:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du får kose deg masse på båttur.. Høres veldig kjekt ut! : ) Her er det bare grått, så det blir bare en tur på plantasjen for min del.. ; ) Du får ha lykke til du også! Hvem vet, kanskje du blir en av de heldige 5%!? Er sikkert ikke så ille å være i båt når vannet skal gå.. ; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert ikke så dumt med litt dønninger for å fortgang på det hele heller... De sier jo at det skal hjelpe å kjøre på humpete veier for å få det hele i gang. ;-)

 

Kos deg og lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...