Gå til innhold

Lakser olje.. Hjelp!! Vil føde nå!!


Ajam

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg vil også skrive under på at du ikke burde prøve dette... tror nok du får skikkelig fart på magen og evt maserier, men det er det... Noen snakker om styrtfødseler, men skjønner ikke helt hvordan lakserolje kan ha innvirkning på det...

 

Hvis du absolutt skal gjøre noe tror jeg mer på relativt uskyldige ting som gåturer, husvask og sex, men det er nok sånn at babyen kommer når den vil. Dessuten bør du være moden for å få ting i gang, tror jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk.. Tror jeg da holder meg unna oljen.. Den var ikke akkurat så veldig fristende heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet om ei som måtte føde mens hun hadde kjempe rennebæsj på grunn av lakseroljen. Det var skikkelig ekkelt...........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nå tatt min andre dose av lakserolja....

 

Jeg blander 2ss av olja sammen med Havregrynsgrøt...

 

Dosen i går ga meg ingen do turer uten om det normale.. tror grøten stabeliserer magen litt...

 

 

Fikk litt mer merkbare kynnere og litt iling i ryggen... ellers ingen rier...

Er nå 1,5 time siden 2 dose og kjenner ingen ting foreløbigt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøv heller med varme kluter på puppene. Søsteren min prøvde dette og det funket som bare det. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har tidligere lest her om flere som har hatt både styrtrier og styrtfødsler og til og med ei som mistet barnet etter å ha tatt lakser olje...

 

hvorfor så travelt?? det beste er jo at barnet kommer når det er klart for det - det er uansett ikke lenge til??!!! Selv bodde jeg 4 dager på sykehuset før fødselen kom i gang (det gikk 100 timer fra vannet gikk til fødselen) og jeg fikk både 3 hormonkurer og akkupunktur på sykehuset for å få fødselen i gang. og ja -det var superkjedelig å vente, men slike ting bør sykehuset vurdere og ha kontroll på.

 

Det er de 4 lengste dagene i mitt liv, og nå er sønnen min snart 4 mnd gammel og dagene bare flyr fra oss. Nyt de siste dagene med magen - barnet kommer når kroppen er klar. Ikke forstyrr naturen...!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk dere.. Smører meg godt inn med tolmodighet her, men den forsvinner så fort.

Men varme kluter på puppene høres merkelig ut!! Noen med erfaring`? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...