Gå til innhold

I natt sank babyen endelig ned i bekkenet.....


haater husarbeid

Anbefalte innlegg

Gjett om det var deilig!! Nå er det lettere å puste og jeg klarte faktisk å spise tre skiver til frokost i dag, lenge siden sist...... Jeg klarer å bøye meg ned uten at jeg gulper opp mageinnhold. Meen jeg må tisse heele tiden til gjengjeld da....

Jammen nærmer det seg slutten her.....Er i uke 37 nå.

Flere som har opplevd dette de siste dagene???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingenting ennå her, kun et par stikkinger nedentil.. og det er bra.... Har akkurat begynt min uke 36 så det kommer forhåpentligvis snart. Har akkurat lest uketekstene for uke 36. Får vel pakke sykehusbaggen snart da... men vi har ikke helt planlagt at hun skal komme før... Babyutstyret er bestilt, men vi får ikke ting i hus før om ca. 2,5 uke... oppussing i leiligheten er ikke ferdig før om en uke... Ikke er jeg klar til fødsel mentalt heller...

 

Spennende tider nå ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh... fy som jeg misunner deg! Her er det vondt å sitte nå, altså. Jordmor sier han ligger langt nede siden bekkenet er romslig etter forrige fødsel, men høyere opp under ribbeina enn det han er nå kan han nok ikke komme.

Er i uke 36.

Hvordan kjentes det ut? Husker det ikke fra sist. Var det vondt eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har faktisk ikke kjent spark i ribbena enda jeg. Kanskje noen svake. Ekstremt sprellus han her så ikke mangel på spark, men han ligger ganske langt ned og veeeldig langt ut. Mageskinnet er en ypperlig hengekøye..sukk.

 

Må faktisk "lite" på do og ingen plager oppover. Sår på magen etter spark da men:) Men kjenner det er mer press nedover ja. 3 skiver har jeg kunnet spise lenge og det syns!! Ja og er i uke 37...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :=)

Ja var på en fest kvelden før og satt da nesten bakover med overkroppen fordi gnaginga på livmora var så vond. Med ræva hans opp under magesekken,,,,, Jeg er vel i uke 37 nå. Sist var det masse vonde menssmerter og slik da baby sank ned, men denne gangen kjente jeg ikke at det hadde skjedd. Sov så tungt at jeg ikke merket noe!! Kom meg sent i seng vettu :=) Men har hatt en del kynnere, ikke vonde, i dag og en god del mensstikninger i livmorhalsen. Og har tisset svært ofte ja :) synes magen har sunket mere ned bare i løpet av dagen også. Så litt vondt, men ikke mye. Var verre sist. Lykke til, snart skjer det for deg også!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du :)

Jeg har heller ikke kjent noen spark i ribbeina ennå!! Min baby sparker mest utover og glad er jeg for det. Hadde en ribbebeinsknuser sist og savner ikke det....

Jeg har hatt baby så klint opp i ribbeina at jeg har greid å spise svært lite den siste tiden.... så det har vært deilig i dag å kunne lange innpå med mat. Har vært sulten hele dagen :o)

Håper du får en fin slutt på svangerskapet !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...