Gå til innhold

Hvordan går det med dere september mammaer ?


PinkBaby♡

Anbefalte innlegg

Hei alle september mammaer hvordan går det ?

Går det bra i varmen?

Noen av dere er vel også blitt "høygravide" heldig griser.

Jeg har 56 dager igjen i dag, dere da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei!

 

44 dager igjen og sliten!

Har ikke sovet skikkelig de siste 4-5 ukene og kramper i leggene hele natta. Uff, så tragisk... He he:)

 

Ikke så varmt her i Bergen, så varmen klarer jeg fint:) Men mest lyst å krølle sammen til en ball og bare sove. Hi hi:)

 

Hvordan har dere andre det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Det er fryktelig varmt om dagen.. Typisk at dette skulle bli den varmeste sommeren på laang tid når jeg snart er høygravid ;) Jeg har 57 dager igjen, jeg... Heldigvis ennå ikke plaget med noe særlig vann i kroppen............ :) Hvor i landet er du fra? Telemark her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hepp....

varmen er noe herk,var skyet da jeg sto opp,og jeg ble så glad...men nå,aaargh SOL...

har 55 vonde dager igjen.sliter som fy,men med en drømmestart uten plager,får jeg vel bare ta imot..kynnerne er vonde som lange år,kramper i bena,smerter i mage og rygg,men ellers er vel alt som det skal med en gravid kjærring...=0)

kjenner jeg har lyst til å bli ferdig.helst i går...!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fra Oslo og jeg kan si at jeg føler meg i bra form, blir kanskje litt mere sliten nå i varmen det må jeg innrømme. Men jeg har ferie en uke til, så jeg vet jo ikke helt hvordan det kommer til å gå på jobben da. Litt mere slitsom det tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

jeg har 61 dager igjen (har ikke termin før 28. september) og føler at det går helt greit hittil. Trondheim har ikke vært spesielt varmt denne sommeren, men tadisjonen tro ble det varmt nå til olsok. Heldigvis har vi en relativt kjølig leilighet. Neste helg skal vi derimot i bryllup i Fredrikstad så om ikke været der nede endrer seg litt til da så blir det vel en grusom helg kan jeg tenke meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Jeg har 34 dager igjen, og begynner å skjønne at det nærmer seg....! Spesielt å være høygravid.

Bor i Oslo og har har det vært ufattelig varmt de siste ukene. Virker som det er litt væromslag nå, noe jeg ikke er så lei meg for ;o)

Jeg har vært heldig og vært i fin form under hele svangerskapet og er det i og for seg fremdeles. Varmen har gitt meg litt vann i føttene noen dager, men det gir seg som oftest i løpet av natten. Ellers sover jeg relativt godt om natten og må sjelden opp på do. Så jeg har vel i og for seg ikke noe å klage på, og er utrolig takknemlig.

Merker at bevegligheten min er litt mindre/tyngre, må skifte sitte- og liggestilling relativt ofte. Stikker litt i ryggen og underlivet innimellom og får utdelt noen vonde spark/bevegelser i magen til tider.

Men jeg begynner selvfølgelig å glede meg veldig til å hilse på den lille der inne :o)

Lykke til videre alle sammen!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

D går greit med meg, har mista følelsen i flere fingre+at jeg hovner opp som bare d på varme dager....

Imorgen kan jeg si at jeg er høygravid-41 dager igjen idag...

Babyen er veldig aktiv, jeg sover greit om nettene enda..

Gleder meg veldig til å hilse på den lille:-)

 

Lykke til alle sammen, klem:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 dager igjen å forhåpentlivis går d fort:) Dette er mitt 3 septemberbarn så jeg har litt trening:) Sistemann er faktisk født 23 sept. fin dato d:) Akkurat nå er d ganske så varm i trøndelag så d bli litt drygt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor i Oslo jeg og! Her er det varmt, varmt, varmt! Selv nå når det er overskyet! Akkurat som om varmen har satt seg fast! :-)

Får liksom følelsen av å ikke få puste noen ganger og det er litt slitsomt! Har 59 dager igjen nå.

Ellers har jeg kun litt ryggvondt og urolige ben på kvelden, så skal vel ikke klage jeg heller! Med tanke på at jeg sist var kvalm i 9 mnd....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 36 dager igjen her. Har vært i god form denne siste delen av svsk. Nokså bra i bekkenet også, mot alle odds. Bare noen småplager nå mot slutten; halsbrann, vann i kroppen, litt bekkenvondt om natta, litt kvalme, stikkinger og nedtrekk men ellers bra.

Er veldig veldig sliten og trøtt, og gleder meg til å få hjelp med vesla (16 mnd) av bestemødrene de siste ukene før termin. Hun begynner å bli krevende, og jeg trenger virkelig å samle litt krefter til fødselen.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 23.9., og bortsett fra kramper i beina, vondt i bekkenet og andre typiske plager, er det deilig med ferie og sommer og sol!

 

Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen:)

 

Jeg har 37 dager igjen. Hjelp! Jeg blir snart tobarns-mamma. Gleder meg veldig, men av og til syns jeg det er greit at lillegutt er inni magen min fremdeles, for Lisa tar all kreftene mine:)

 

Formen er fin, men jeg er VARM! Halsbrannen er plagsom, og ryggen min protesterer til tider. Lillegutt er litt roligere på de varme dagene, men han livner til på kveldene.

Nå er alt utstyr (bortsett fra madrass) i hus, og snart skal jeg vaske babytøyet. Det er merkelig at fødselen vil skje mellom 3 og 7 uker! Håper han kommer like tidlig som Lisa. Jeg fikk henne 9 dager før termin. Men, jeg prøver å fortelle meg selv at det er fult mulig at jeg går over tiden denne gangen.

 

Håper dere alle har det fint:)

Klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei:-) Jeg har også termin den 23.9!! Syns det går veldig greit jeg, bortsett fra på natta - da svetter jeg som en gris! Bor i Oslo, og skulle vel ha fått skaffet meg en vifte..., men har tenkt som så at go været varer vel ikke såå lenge - men neida. Kan jo ikke klage heller da:-)

Lykke til alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går veldig greit her...unntatt at vannet i kroppen er plagsomt og melkesprengen...

 

Jeg har også termin 23 september ser det er en del av oss:)

Stavanger her iallefall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei! :)

 

Det begynner å nærme seg for oss også nå, jenter! :) Morro!!

 

Med meg går det kjempe bra iallefall!! Denne varmen tar jo knekken på meg da, men utenom det så kan jeg vel egentlig ikke klage.. Har hatt et enkelt og deilig svangerskap hittil, så jeg bare storkoser meg! :):)

Men skal ærlig innrømme at det var deilig å våkne opp med litt regn i dag, hehe! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.Har 45 dager igjenn:) Plagene har vert mange,men det går da på et vis.føttene mine er veldig hoven,noe di har vært nesten hele tiden,men når graderstokken er på 25-30 grader så er det egentlig helt pyton ja,fingrene har også begynt å hovne opp å de er litt vonde om morgenen..ellers så kommer kynnerne i ett sett syns syns jeg,har blitt bare flere å flere av dem i det siste.Mannen min tar 2 uker ferie nå,da skal vi dra på hytta å være der i nesten 2 uker,gleder meg til å komme bort litt,tia går mye forter da:) Ikke så mange ukene til vi får teffe lill gutt nå,gleder meg til å bli kjent med han.Både klær og utstyr er færdig ordnet,så ikke nå stress når vi kommer tilbake fra ferie nei. fortsatt god sommer til alle septembermammaer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg har 51 dager igjen.. Syntes tiden har begynt og gått tregt nå! Ellers sliter jeg litt med varmen, og derav vann i kroppen, spesielt hender og føtter! Men foruten det er jeg ganske fin form, ingen kynnere, kramper, melkespreng eller bekkenplager. Så da kan man vel ikke klage..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er det heldigvis dårlig vær :) 17 grader og overskkyet. Utrolig deilig, selvom det nok tar litt tid før det blir kjøligere inne.

 

Har ikke hatt så mange problemer dette svangerskapet, men merker at jeg får mindre og mindre energi nå. Tungt å gå hjemme med en på snart to år når man er høygravid. Heldigvis kommer svigers på besøk denne uken og så er det bare to uker før hun begynner i barnehagen.

 

Har 35 dager igjen til termin, men heldigvis bare 26 dager til fødsel (ks).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig med en kjøig dag i dag!

 

37 dager igjen til termindatoen... og ja, endelig fullverdig status som høygravid...

 

Hodet har ennå ikke sunket ned, har kun kjent et par stikkinger nedentil.... Har akkurat begynt min uke 36 så det kommer forhåpentligvis snart. Eller kasnskje ikke... for vi har jo så mye å gjøre før hun kommer....

 

Har lest uketekstene for uke 36 i morges her og på babyverden.... Får vel pakke sykehusbaggen snart da... men vi har jo ikke helt planlagt at hun skal komme før...

 

Babyutstyret er bestilt, men vi får ikke ting i hus før om ca. 2,5 uke... oppussing i leiligheten er ikke ferdig før om en uke... Ikke er jeg klar til fødsel mentalt heller... Svangerskapskurset vi skal på er ikke før om ti dager...

 

Formen er egentlig bra selv om jeg er sliten og har en del hevelser. Priser meg lykkelig for at jeg slipper bekkenløsning etc.

 

Spennende tider nå ja! Er dere andre ajour med ting som må fikses?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 dager igjen til termin...

Det er varmt og i likhet med flere andre så synes jeg det var deilig å våkne opp til regn (bor i Oslo).

Formen er grei. Litt hoven og til tider vondt i ryggen, men ellers alt bra. Begynner å bli litt lei... Snart klar for at gutten vår skal komme.

 

(er ikke ajour med alt som skal fikses)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 dager igjen nå.....

det er ganske varmt her i haugesund og da hovner beina mine opp som ballonger..ellers så har jeg hatt ganske mye vondt i ryggen,begynner og bli litt lei nå men det nærmer seg jo.) så nå håper eg på kaldvær hihi;)

lykke til alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei.. går greit her.. holder på å renne bort men.. hehe.. har termin 24 september... så er ikke så lenge igjen nå assa.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 47 dager igjen til termin nå... Koser meg fortsatt med graviditeten, men har sagt klart ifra til sambo at om det blir en neste baby,- så skal ikke den unnfanges i desember! Snarere tvert i mot, kan heller føde i desember. Ikke flere somre med stor mage i varmen.

 

Jeg syns det var varmt nok i Bergen i dag,jeg,- leste lenger oppe om en som ikke syns det var så værst i dag.... Jeg har vann i beina og svetter hele tiden i denne varmen...men nå styrtregner det ute,- ah,- ingenting som styrtregn til å varme et bergenshjerte :))))

 

Ellers er formen fin...Har bekkenløsning og bruker en krykke eller to...Samt bekkenbelte når jeg lager mat eller rydder... Men har ellers gått fri for kynnere ( tror ikke jeg har kjent èn ennå ) , melkespreng ( har ikke råmelk engang...har dere det? ), ingen kvalme,ikke særlig sure oppstøt etc...Føler meg ganske ubevegelig og ville ikke blitt kalt *frøken spretne gazelle* akkurat... Men har det igrunnen finfint.

Er liksom ikke helt lei ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 dager igjen til termin her! :) KJenner d veldig i føttene og i beina nå i varmen, endel kramper! Heldigvis er det regn ute idag!! Er så deilig å for en gangs skyld kle på seg litt uten å svette så mye! Nyyter! Ellers kjenner jeg er veldig dårlig plass under ribbeina og mye press der. Har mye kynnere, mensmurringer og småvondt i korsryggen. Slimproppen har gått, men hører d kan ta lang tid før d skjer noe fordet. HAr fått råmelk og det dukker opp nye strekkmerker hver dag. Kløøøør på puppene!!! hehe.. blir gal! HAr litt problemer på natta når jeg stadig våkner av å ikke få puste og er svimmel. Har hatt der veldig bra hele svangerskapet ellers, uten problemer! Gleder meg veldig til å se gutten nå! Det meste er klart her hjemme nå. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...