Gå til innhold

Etterlyser babyen min jeg, selv om det er 5 uker til term....


Stort ønske om nr2 <3

Anbefalte innlegg

Jeg tror jeg er en smule utålmodig, for jeg går og venter og venter.. Har liksom trodd at han skulle komme før, er vel kanskje litt tidlig enda, og typisk min flaks så kommer han vel 2 uker på overtid..

Dette kommer til å ta laaaang tid, ettersom jeg begynner å klage allerede:)

Hva er mest vanlig for førstegangs? At de kommer før eller etter termin??

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det er dessverre vanligst at de kommer litt etter termin, det fikk vi vite av jordmor på svangerskapskurs. Selv kom jeg 3 uker før termin, og min mor var førstegangs, så derfor har jeg alltid trodd at mitt barn ville komme tidlig også, men han er visst mer tålmodig enn sin mor...Har nå 6 dager til termin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann!!!

skal si deg en liten ting jm min sa til meg.

første gangs går som regel over tia. men det e jo igen forskjell på alle så den kan jo komme før å !

 

men de beste for babyen va ialle fall å bli født mellom uke 38-42 da!

for viss den blir født før, kommer det som regle litt problema me, den va ikke helt ferdi me lungan å kunne ha problema me å amme + flere ting som ikke va så positivt da. ikke nå problem i dag, men man vil jo halst at ungen skal være så frisk som muli når den kommer ut! å at det ikke er noe som gjør at man må ligge på sykhuse lengere! bedre å ta me babyen hjem etter to daga , istenden for at den kanskje må være på sykhuse lengere!

 

men skjønne deg godt! nu har æ bare 6 daga igjen da, men sku gjerne hatt den for parr uke sia.. da det e tung å gå gravid nu spesielt i varmen.!!!!!

 

men babyen din kommer nok når den e klar! å da blir det nok riktig så hyggeli skal du se! men det her e en tolmodighets greia. hehe!!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann... kjenner meg godt igjen ja, venter og venter og vil at den lille prinsessa skal komme ut!! 5 uker til termin jeg også...det føles som jeg har gått ekstra lenge for jeg ble satt tilbake nesten 2 uker på ul. Men men de kommer jo snart da selv om snart føles ganske lenge akkurat nå hehe;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja også nå som alt er klart.. senga står klar ved siden av min seng.. jeg er jo redd og men tenker hele tiden, kan ikke vannet gå snart.. hehe..

Jeg ble bare satt tilbake 3 dager jeg da..kan jo ikke klage, men denne varmen er litt slitsom..

Krysser fingrene for at de kommer snart jeg, men at de er frisk og sunn såklart..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ja. Jeg har 8 uker igjen, men hadde det akkurat som deg sist graviditet. Men jeg tenkte på den modningen som skjer de siste ukene. Spesielt for hjernen. Det fettet som de legger på seg den siste tiden er spesielt sunt for hjernecellene. Så dette på en film om 3. trimester på noen engelske sider. Tråden ligger lenger ned i forumet. Postet av meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...