Gå til innhold

nei, kan ikke ha dårlig samvitighet?? eller??


Erle85

Anbefalte innlegg

har masse rare symtomer som sier jeg kan være gravid!! men mener, kan ikke slutte å leve?? vi har grill "fest" nå.. sitter å drikker og røyker litt... men tenk om.. fikk litt dårlig samvitighet, men bør jeg?? tenk hvor skuffet jeg blir når tr kommer å jeg ikke koooste meg i dag?? eller??? uuææh.. måtte stikke av litt nå.. ble litt stressa!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kos deg og lev som normalt!

 

I begynnelsen av prøvingen var jeg litt sånn at jeg levde som gravid, men etter 16pp'er så blir det veldig slitsomt! Så lever som normalt frem til det blir positiv test! :-) *gleder meg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk!! hehe... kan jo ikke skaade så mye.. blir jo ikke full heller... kan jo ikke slutte å leve??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, jeg går ut igjen.. måtte bare stresse ned... off.. *føle seg litt dum* men uansett... ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe - du er litt søt også, stmyger deg unna festen for å lette på samvittigheten :-)

 

Jeg var akkurat sånn i begynnelsen jeg også - skulle ikke drikke, spise usunt etc. Men hadde jeg drukket Farris på alle fester, selskap os så hadde jeg gått glipp av mye moro de 10 pp jeg har bak meg. Man deler jo ikke blodbane med den lille så tidlig - så bare kos deg frem til du får det etterlengtede krysset el. streken på pinnen ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg masse du :-) Kan hende dette blir siste uken du kan gjøre det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

godt å høre!! vi har flyttet oss inn nå.. har huset til svigers i helgen?! uken..... så måtte benytte sjansen.. me skal si jeg fikk litt dårligsamvittighet i sted..kan ikke si noe til de heller, uten om min kjære... har tatt med min egen lappis, bare for bimmen :P hehe *skamme seg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...