Gå til innhold

4 dager over IKM


Misa+spire i magen<3

Anbefalte innlegg

Jeg har mens smerter, kjenner ut som at mensen kommer. Men samtidig er puppene mine så utrolig ømme og jeg har aldri gått mer enn to dager over. Syklusen min er på 30 dager og det har den vært i 4 mnd nå. Fra 30-32 dager.

 

Jeg tørr ikke å teste enda, er så redd for å se en negativ test igjen!!

 

Hvis man er gravid, kjennes det ut som man skal få mensen? Skal livmor tappen være hard og mer "våt" enn vanlig? Syns den er så bløaktig på en måte.. om noen skjønner. Så har jeg veldig "kremet" utflod. Og en annen ting.. Jeg spiser så mye mat til middag, men etter 1 time må jeg ha en porsjon til!

 

Blir gal jeg, men nesten skrekken for å teste. Blir så lei meg hvis jeg får et negativt svar igjen.

 

 

Noen som kjenner seg igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ønsker deg bare lykke til jeg....håper at du får posetiv.Høres ut som du er gravid da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner bare ikke helt hvorfor jeg plutselig får mens smerter, men så går det over...

 

Takk for det. Det håper jeg også :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fostår deg med at du er redd for og ta en test og at den blir negativ.Men er du over tiden og at syklusen din er nøye så er det jo et godt tegn da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, det er jo forsåvidt det.. Men jeg går liksom bare å venter på mensen, fordi det kjennes sånn ut. Er så usikker.

 

Neei, får vel kjøpe en test i morgen. Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde løpt og kjøpt en test med en gang. Det høres jo veldig lovende ut!

 

Livmortappen er lukket og ikke vendt mot skjeden når du er gravid. (tror i hvert fall det var sånn)

 

Lykke til. Håper det klaffer for deg denne gangen. Har dere prøvd lenge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lenge og lenge.. Vil ikke si vi har prøvd lenge, men vi har prøvd siden januar. Det tok litt lenger tid enn jeg forventet, men vet jo at det kan ta opp til et årfør det klaffer =)

 

Ikke vendt mot skjeden? Hva mener du ? Litt ekkelt detaljert, men tappen sitter sånn ca der den gjør rundt EL, altså litt oppi. Vanligvis når jeg skal ha mens så sitter den langt nede og er dønn hard og åpen, men myk når mensen har kommet.

 

Nå er den lukket, litt hard og veldig bløtaktig. Utfloden min er kremaktig. Sånn veldig rar utflod..

 

For ikke å nevne så har jeg hatt nyrebekken betennelse og går fortsatt på penicillin. Lurer på om det har en liten sammenheng.. Hmmm...

 

Og litt etter EL har urinen min luktet veldig rart, altså før og etter penicillin. En lukt jeg ikke har lagt noe merke til før ;o)

 

Jeg tror jeg er over hysterisk jeg.. Heheh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg finner ikke helt det ordet jeg leter etter....

 

Når man har mensen er livmortappen åpen og vendt mot skjedeåpningen, men når man er gravid ligger den litt lenger bak, og er lukket...

 

Uff, det er tydelig at jeg ikke er lege... Klarer ikke helt å uttrykke meg her!!!!

 

Det høres ut som om du har mange gravid-symptomer, så jeg håper du er gravid!

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skjønte jeg det mye bedre :-) Tusen takk for svar. Ble litt klokere nå :-) Må nok kjøpe test i morgen hvis tanta ikke kommer, noe jeg håper den ikke gjør!

 

Har dere prøvd lenge da?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tok ut spiralen i slutten av april, så er bare i 3 pp...

 

Si i fra hvordan det går! Jeg er spent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Ingen barn fra før ? Ja, dette er spennendes. Skal informere deg jeg vet du :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har en jente på 19 mnd. På tide at hun blir storesøster... Vil i hvert fall ha en før hun er 3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg husker hvordan det var, men jeg føler at jeg har mange rare spørsmål denne gangen også!!!!

 

Den første graviditeten er spesiell. Da kan man slappe av og kose seg med magen.

 

Neste gang har jeg jo jenta mi som krever mye oppmerksomhet, så tror det blir mer slitsomt nå, men gleder meg utrolig til å få en baby i huset igjen. Håper ikke det tar for lang tid.

 

Har mange symptomer nå, så kanskje det har klaffet.

 

Er kjempetrøtt, så nå går jeg og legger meg.

 

God natt. Lykke til med testingen!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jeg tro. Får håpe det har klaffet for oss begge :-)

 

 

God natt og tusen takk :-)

 

Lykke til du også :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...