Gå til innhold

bare syt og klag


Jeenie

Anbefalte innlegg

jeg begynner nå å bli mektig lei av denne syklusregningen og el og IKM og mens og dritt og lort...

 

vi har prøvd nå i nesten 2 år og ingenting har skjedd, og da mener jeg ingenting... er nå ferdig med min 4 og siste pergokur og føler det at den må sitte nå...vet ikke om jeg har nerver eller tålmodighet til prøverørsbehandling...

 

har vekselsvis en kjempegod følelse for at nå klaffa det, og at det gikk ikke denne gangen heller, har ikm 4.aug da så det er 10 dager igjen... blir utrolig lenge og vente, men jeg har bestemt meg for at hvis det ikke går denne gangen skal jeg offisielt gi opp (kanskje det er det som må til )

 

blir så sykt nedbrutt når mensen kommer og er ikke tilsnakkendes på 2 dager, bare ligger på soffan å glor inn i tven og gråter litt innimellom, alt dette prøvestyret har tatt litt knekken på meg, og jeg som aldri grein før, og var tøffere en toget blir knekt bare jeg ser en liten baby...

 

må bare legge til at jeg er ikke sånn heele tiden mendet går i bølgedaler, men en nedeperiode kan vare i flere dager og det er ikke greit... går jo utover samboeren dette her da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff høres ikke bra ut.Finner ikke legen ut hva som er feil da?Vet litt åssen det er..men har du prøvd med akupunktur da?skal starte i morgen med det jeg..spennede.Håper at det klaffer litt dere snart.Du fortjenner det virkelig etter alt du går igjenomm de gangene mensen kommer.Håper den har dratt på feri nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har PCOS og et snev av endometriose, men har fått konstantert at jeg har el når jeg går på dobbel pergo, så der er iallefall muligheten til å få det til... vi har time på sykehuset igjen i august, og jeg regner med at da blir det sendt inn en søknad til st.olavs for prøverør... har på en måte ikke helt lyst til det for jeg vil jo så veldig gjerne klare selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sender over alt mitt babystøv til deg, samt en god klem slik at det skal klaffe...

 

har selv ikke mulighet til å bli gravid denne måneden heller så hva skal jeg med babystøv,

 

 

**************************************************************************************************************************

***********************************************************************************************************

'********************************************babystøv '' *************************************************

***********************************************************************************************************

**********************************************************************************************************

**********************************************************************************************************

 

 

*en god klem og en skulder å gråte på i tunge stunder*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk for gode ord å støtte, blir lange 10 dager dette her, frem mot ikm, men det går da fremover,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...