Gå til innhold

Sliten av sammentrekninger


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 38+3 på vei. Har de 2 siste nettene hatt regelmessige sammentrekninger. Det er selvfølgelig umulig å sove. Nå kommer den 3.natten. Slimproppen gikk idag, hele dagen har jeg kjent enormt press nederst i magen, samt hatt en del rier. Hele dagen har jeg hatt så vondt at jeg ikke har kunnet bevege meg utenfor døren pga plutselige rier. Men de er ikke så regelmessige på dagen som på natta, men smertefulle nok til at jeg ikke får sove.. Er fryktelig sliten nå. Redd for at alle kreftene skal være borte om en fødsel oppstår,,,

Har ringt føden, men de sier at det beste er å vente hjemme til det evt skjer noe.

 

Noen som vet om dette kan vare flere dager? Det presser virkelig på der nede!! Har konstant vondt i magen og riene kommer i hytt og pine...

 

*Sliten og trøtt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta to paracet før du skal legge deg og se om du blir smertestilt nok til å få sove i alle fall et par timer. Dette er helt greit å gjøre og hvis det er ordentlige rier, stopper de ikke opp av paracet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok paracet for første gang inatt. Det var absolutt INGEN effekt. Lå og vrei og kavet meg gjennom smertene. Føden ville at jeg skulle vente og se hva som skjedde....at det var normalt...Jeg er bare helt enormt sliten. Klarer ikke stort flere dager uten søvn, da er jeg redd jeg ikke klarer å gjennomføre en evt fødsel i nærmeste fremtid..

Proppen gikk jo også idag...

 

Kan jeg kanskje "kreve" at de tar meg inn for i det minste en sjekk?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Jeg har det akkurat som deg. Dro på sykehuset sent i går kveld etter å ha snakket med jordmor, var da kjempe sliten. Ble lagt inn, fikk en stikkpille og en innsovningstabelett. Det hadde ingen effekt- riene fortsatte og jeg sov dårlig. Problemet mitt er at jeg kun har 2 cm åpning- og ingenting skjer.. slimproppen gikk på tirsdag- har tegningsblødning. I perioder har jeg konstante "magesmerter" og riene kommer reglemessig en lang periode men så kan de ta en liten pause og ikke være så vonde.

Ble sendt hjem i dag med bekjed om å hvile. Sov bedre da jeg kom hjem, og føler meg litt bedre nå. Planen til jordmor er at alt skal roe seg for så å ta seg opp og bli til noe ordentlig. Jeg får hele tiden beskjed om at jeg er en typisk annengangsfødende....

(ble litt langt dette her!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...