Gå til innhold

Har så mye vondt i magen..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Holder på å bli gal snart. Ikke vits å ringe til legen hele tiden, for det skal visst være slik..Er 28+4, og er så vondt i mellomgulvet når jeg sitter spesielt. Livmoren trykker kanskje på magesekken bla. men skal det gjøre vondt så tidlig? trodde det var litt lengre ut i svangerskapet.. Mye vondt nederst i magen og. Mye når jeg går, og hvis jeg må på do er det verre. Stikker også. Uff for en klaging, men dette er mine værste plager, og blir så usikker hele tiden. Men hadde det ikke vært sterke smerter hvis det er noe galt? Noen andre med disse plager?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kanskje du skulle kontakte noen andre enn legen, f.eks jordmor eller føden? Kan være greit å få en "second opinion" på dette - det skal ikke være vondt på den måten, mener nå jeg......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har forklart det for jordmor hver gang, senest tirsdag..men hun mente det er mye strekking osv i graviditeten.så sliter jeg litt med magen fra før, matintoleranse. Mener det har forverret seg. Skal på privat ul på mandag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg..

Jeg er i uke 35 nå, men har hatt sånne plager som deg leeenge.. Har verket utrolig i mellomgulvet, utrolig ubehagelig. Klarer ikke å sitte lenge, men det er jo like vondt å stå..

Når jeg går får jeg sånne stinglignende smerter og det tar lang tid før de går bort.

Har vært hos legen flere ganger, også på føden, men alt er visst normalt. Babyen har det bra, og alt er visst som det skal være.

Blir litt oppgitt jeg, høres litt rart ut, men det hadde nesten vært bedre om det var en grunn til dette, men neida:)

Nå kan jo det være at det er annerledes med deg, så du bør absolutt sjekke hvis du føler det er noe galt:)

Er vel bare sånn at noen er skikkelig uheldig.. Håper du blir bedre og ønsker deg lykke til!!!

 

Klem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har i perioder forstoppelse, og føles som magesmerter. Da er det gjerne noen punkter som er ekstra vonde å trykke på. Hjelper da å spise fiber og MASSE vann. Gjerne biola naturell. Har gått med forstoppelse i flere perioder. Må også ta litt mindre jern når vondtene kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...