Gå til innhold
Det blir noen minutter nedetid og ustabilitet i perioden 11:30-11:45

Den der dumme følelsen..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har 11 uker til termin, men har kjøpt vogn, mye klær og seng og kommode kommet på plass på babyrommet. Har bekkenløsning og andre plager, og orker lite gå i butikker.Regner ikke med at formen blir bedre akkurat, så greit å ha ting i hus. I tilfelle tidligere fødsel også..Men tenk om noe galt skjer? Så er alt klart liksom..Men kan jo ikke vente til etter fødselen med å fikse alt..Idiotiske følelser, i stedet for å glede seg over alt..sukk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja , kjenner meg igjen. Vi har alt i orden nå, seng, stellebord, vogn, lekegrind, men ingen baby ennå!

Litt rart å g så se på disse tingene, og da kommer jo av og til redselen for atike alt skal gå bra. Men de få som opplever at det ikke går bra, har jo også kjøpt inn ting på forhånd - det er jo noe alle gjør, og det skal man også gjøre, det er jo en del av forberedelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror de aller fleste går med en slik følelse. For meg ble det viktig å gjøre i stand barnerommet for å prøve å bli kvitt nettopp de følelsene. Har termin i dag, og har ordnet med alt utstyr så det er inne på barnerommet, men har ikke satt alt på plass enda. Soveplass, vogn og stelleplass er i orden, kunne sikkert ha gjort mer, men har ikke gjort det nettopp på grunn av den følelsen... Håper forøvrig at noe skjer snart! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist jeg fikk barn, døde barnet mitt når hun var 3 måneder. Det minste problemet mitt var tingene jeg hadde kjøpt.

Nå skal jeg ha en liten gutt til neste uke. Jeg er fult klar over at det kan skje noe igjen, men har hatt alt klart lenge. Velger å kose meg med å ordne og styre.

Tro meg, om det skulle gå galt, spiller det ingen rolle om ting står krart eller ikke. Det var faktisk litt terapi for meg å rydde i tingene hennes etterpå. Pengene som er brukt vil ikke bety noe heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En trist historie,men veldig tankevekende, fint svar. Tror ofte vi bekymrer oss for ting som ikke vil ha noe innvirkning visst krisen virkelig skulle ramme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...