Gå til innhold

Ricinolje...


Brummeline3barnsmor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jepp! Det fungerte dårlig på meg. Måtte jo på do og ble i dårlilg form, men fikk litt mensensmerter og kynnere. Men ikke noe mere, og er fortsatt høygravid:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver likevell jeg...ungen er allerede 3500 å vil ikke fø en monsterunge...er forsåvidt moden også så det skader nok ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mor fødte meg med lakserolje... Da skvatt jeg ut på en halvtime ca, de rakk såvidt å få drosje til sykehuset,.. Det gikk jo greit, men tror ikke hun anbefaler det. Eller som hun selv sier "jeg var ung og dum.."

He he:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har termin i morgen og det funket ik på meg! og når du har termin 19 august så er vell det kanskje litt tidlig enda... sies 14 dager + - ! du burde kanskje vente til du ihvertfall er innenfor det...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd, det funka ikke i det hele tatt. Måtte på do en gang og det var det.. Tør ikke prøve flere ganger heller selv om jeg har 5cm åpning, redd for styrtfødsel eller at noe skal skje babyen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er moden og ungen er allerede 3500 gram! vil ikke risikere å få en unge på over 5 kg...derfor forsøkes dette nå...var faktisk jordmora som anbefalte meg å prøve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jordmora mi som anbefalte meg det og siden babyen min var over 4kg for to uker siden..Hadde virkelig troa på at det skulle fungere, men denne ungen er sta som bare det! Er nok nærmere 5kg når hun kommer...off...Håper det funker bedre på deg enn på meg da! Lykke til:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja håper det funker.....hvis babyen blir over 4 kg kan ikke jeg føde normalt p.g.a trangt bekken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det vel bare å prøve! Si fra om det fungerer da:) Jeg er 10 dager over termin, så hadde store forhåpninger til at det skulle fungere på meg, men det gikk ikke dessverre. Men det har jo fungert på mange før så kanskje du er heldig! Krysser fingrene for deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg snart tømt halve flaska....fåreløpig bare kynnere...Men fant ut en genial ting å blande det med...smørgrøt med masse sukker å kanel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke jeg heller!

Det beste må nu være å la det gå som det skal gå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med tanke på at jeg slutter å puste når jeg blir lagt i narkose må det da være sikrere å gjøre det på denne måten.....Det var tross alt jordmora som sa at jeg burde prøve. Jør ikke dette for morro skyld....den olja er helt for jævlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du trenger nå ikke ha narkose for å ta ks hvis barnet blir for stort til å fødes. dette burde du snakke med sykehuset om, ikke ekprementere på egen hånd en måned før termin. hvis legene mener du har en for stor unge til å fødes så får du ks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

håper du er klar over at du ikke er i narkose under planlagt ks. Og så regner jeg med at hvis dette hadde vært et reelt problem så ville sykehuset satt deg i gang under kontrollerte former.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en veninne som hadde samme problemet å det ennte i katastofesnitt på sykehuset fordi de er helt fjerne her på sykehuset. Men uansett hadde ikke ricinen noen effekt i det hele tatt bortsett fra litt mer kynnere....måtte ikke på do en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...