Gå til innhold

Noen med gode erfaringer når det gjelder rødvin?


To små, med øyne blå :-)

Anbefalte innlegg

Har hørt at dette kan sette i gang fødselen.. Noen med gode erfaringer når det gjelder akkurat dette? Moro å høre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Leste nettopp på et innlegg på DinBaby at dette IKKE virket.. Hadde snarere motsatt effekt!

 

Lei av og vente du og?? Jeg vil gjerne se prinsessen min snart jeg og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror egentlig ikke lei er dekkende, hehe... Vil så gjerne se henne, holde henne og kose med henne. Og ikke minst bli kvitt denne magen! Jeg håper at det skjer noe i helgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, lei er vel kanskje ikke rette ordet. Men jeg skulle gjerne sett at hun kom ut snart. Har ikke helt klart å forsone meg med at det kunne skje en annen dag en i dag. Hadde kjempe nedtur i går da jeg innså at hun antagelig ikke kommer til å komme i dag.

 

Kjenner henne jo så godt inni meg, men vil gjerne bli kjent med henne på utsiden også... ikke minst la mannen min få gleden av å være sammen henne hele tiden sånn som jeg har hatt det de siste 9 mnd.

 

Jeg skal krysse fingrene for deg, og håper at det skjer noe for oss begge snart. Har du hatt noen tegn på at noe skjer snart forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal så absolut krysse fingrene for deg og :)

 

Nei, ingen tegn egentlig. Har hørt at babyen ofte er roligere i forkant av fødsel. Igår og i dag har hun vært veldig rolig. Har kjent liv flere ganger så vet at hun er der, men det er ikke de samme voldsomme bevegelsene som før. håper jo at det er et godt tegn!

 

Tenkte vi skulle ta et par runder i senga vi, så kanskje det får susen på ting :) Folk sier jo begge deler om det, men jeg tror på det jeg :)

 

Har du hatt noen tegn på at det kan nærme seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slimproppen gikk på torsdag etter en tur ute og en "tur" i sengen. (Det er jo flott, tenkte jeg, for da er det jo bare snakk om timer eller uker til fødselen skjer!! ;-)) Gikk tur i går og og hadde en liten runde i høyet på morgenen, men ingen ting som skjer her, nei! Så i kveld drar jeg ut for å treffe venner med håp om at jeg med min flaks må avbryte en hyggelig kveld med venner jeg ikke har sett på lenge fordi fødselen setter i gang. ;-)

 

Skal se om jeg ikke får med meg mannen på en runde i kveld også, men om vi klarer fler på rappen spørs. Hvordan får folk det til to ganger rett etter hverandre???? Det er jo ikke så lett med denne magen og det blir jo ikke akkurat så amorøst! Men har jo en hvis tro på det. For å sitere friends "Det blir som når du prøver å få den siste slanten ut av ketshup flaksen" (Føler liksom at vi prøver å riste henne ut!) ;-)

 

Frøkna er vel i grunnen like aktiv som hun pleier, men kanskje litt tregere i bevegelsene. Akkurat som om hun liksom er litt trøttere... men det er jo jeg og.

 

Skal forresten spise hotmarinert entrecote til middag så kanskje det hjelper! Går jeg to uker over tenner jeg opp bål og prøver å røke henne ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei dere!

 

Ville bare hilse på, jeg har også termin i dag! uten at det ser ut til ha noen betydning:) hadde vondt nå i ca en halvtime, og håpet det skulle utvikle seg, men neida. Skal ut å grille i parken snart, prøve å kose meg og tenke på andre ting enn å vente!

 

Lykke til dere, så får vi se hvem som blir førstemann:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FUS!!!!!! Jeg vil være fus!!!! ;-)

 

Jeg sliter med å skjønne hvor jeg skal ha vondt, jeg. Trodde kanskje det var noe som skulle utvikle segtidligere i dag, men det gjorde vondt bare på den ene siden og det virket som om det bare var litt luft i magen i stedet... Også lurer frøkna meg med å presse nede i magen av og til og da er det noen ganger jeg ikke skjønner at det er henne... Men det sies at man vet det når man får rier... Og foreløpig vet jeg ingenting... Vet ikke engang hvordan jeg skal få denne h' kabalen jeg legger til å gå opp. Men fin tidtrøyte!! ;-)

 

Hipp hurra for 22.juli!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt at rødvin blir brukt for å stoppe tidlige rier...En jeg kjenner som gikk med fare for for tidlig fødsel, ble anbefalt av jordmor å drikke rødvin...

 

Vet ikke hva som stemmer, jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...