Gå til innhold

så utrooolig sliiten oppi hodet mitt:(....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

har slitt m spiseforatyrrelser en del år, men er mye bedre nå da........ er gravid i 8 mnd, og gla det snart er over.....har slitt mye under graviditeten slik psykisk, og nå i det siste har det vært ille, og er ille oxo.....

det jeg vil er å kunne glede meg masse til den lille kommer, og ha tankene der, men nei da.........

tankene mine er koplet kun til mat, vekt, aktivitet, tvang, ikke spise, være tynn osv...... ja sliiiitsomt....

og nå de siste dagene har jeg tenkt i det hele tatt om jeg orker dette....om jeg holder det ut på en måte.....

folk rundt meg har lett for å si "at ting ordner seg nok når den lille kommer"...... hm..... det er faktisk ikke så enkelt...desverre:( selv hvor mye jeg skulle ønske det...

så nå sitter jeg her så utrolig sliiten i hodet, og føler meg fullstendig utslitt....... og vet rett og slett ikke hva jeg skal gjøre på en måte..... huff....

ja jeg måtte bare få dette ut jeg liksom......

er det flere som har det eller har hatt det på samme måte? eller som sliter med spiseforstyrrelser her??

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, føler med deg selv om jeg heldigvis ikke har hatt noe sånt selv. Det finnes et eget forum her på BiM for dem som sliter med dette. Men viktigst av alt er det nok at du tar kontakt med en psykolog eller liknende som kan hjelpe deg med dette. Legen din kan gi en henvisning, og da betaler du bare en tredjedel av vanlig pris. Mange psykologer har spesialisert seg på ulike ting, det beste er nok å finne en du har god kjemi med og som kan mye om nettopp spiseforstyrrelser..Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uffda, regner med du får utvidet oppfølging? snakk med de om det, at de er obs på at du er sliten...

Lykke til videre og håper du har noen som tar godt vare på deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...