Gå til innhold

Neeeeei! Dumme Fertility Friend!!!


*Anna*

Anbefalte innlegg

Nå har jeg gått å ventet i maaange dager på at det endelig skulle bli 18 dpo, slik at jeg kunne begynne å tro at jeg kanskje var gravid. Hadde tenkt å teste i morgen (19 dpo), for da var svigers reist hjem igjen, og jeg ville få mulighet til bittelitt privatliv. Tok tempen i morges, og den var høy og fin, så jeg var kjempefornøyd da jeg rusla bort til pc'en og tasta den inn på FF. Men hva skjer?? Jo, FF setter meg TILBAKE 2 dager, så nå er jeg bare på 16 dpo igjen!! Aargh, så må jeg vente ENDA 2 dager!! Men jeg tester i morgen kveld jeg, dersom tempen er høy i morgen. Orker bare ikke å vente lenger!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan kan FF sette deg tilbake 2 dager? Har du tellet feil dager selv da eller?

 

Unnskyld spørsmålet mitt, men jeg skjønner ikke dette her jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som skjer er at jeg legger inn tempen min hver dag, og så regner FF ut når jeg hadde eggløsning. Da kommer det opp stiplede linjer som angir dag og coverline-temp (den tempen som skiller de lave tempene før el fra de høye tempene etter el). Man må ha tre høye temper før FF setter en dato og temp for el. Dette satt FF til 2. juli. Når jeg så var kommet til dag 18 etter el, fant FF ut at den hadde "ny informasjon" som gjorde at den flyttet el to dager, fra 2. juli til 4. juli. Jeg synes dette høres veldig rart ut, for jeg hadde tydelige el-vondt på kvelden 2. juli! Men som sagt, jeg skal kjøpe tester i dag, så jeg tester enten i kveld eller i morgen, dersom tempen ikke faller til bunns. Nå er jeg på dag 17 etter ny telling og dag 19 etter gammel telling, har mest tro på den gamle tellingen selv....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...