Gå til innhold

Kjære bimmere


Alba44

Anbefalte innlegg

Jeg ber dere om å prøve å gi f i provoserende innlegg. Ignorer dem og konsentrer dere om hyggelige tråder her. Det er ikke gøy å legge ut sånn hvis ingen svarer. Det har vært så mye av det samme på Skravlesiden, så vi må sammen prøve å skåne dette forumet.

 

 

 

Takk for oppmerksomheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja jeg er enig med deg, men av og til blir jeg bare så provosert at fingra bare taster i vei før jeg får tenkt meg om. :) Skal prøve å la være neste gang... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så enig så enig. Men det er som phoebe skriver, at noen ganger taster bare fingrene avgårde før jeg får stoppet de...:)

Å gud, så deilig det hadde vært om enkelte anonyme hadde holdt seg borte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg har lært, er at hvis man ler av en liten unge som kanskje gjør noe morsomt, men stygt, så gjør den ungen det om igjen og om igjen åkke som om forelderen sier at ungen skal kutte ut. Det samme gjelder denne anonyme plageren, han/hun/det vil provosere og gjett om han/hun/det klarer det når de her inne svarer. Det er som å erte opp en unge med godteri... hihi ;)

 

Så bare overse, uansett, så skal dere se at han/hun/det ikke gidder mere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes egentlig det er litt facinerende at noen gidder å bruke tid og krefter på å terge på seg folk. Har ikke disse personene noe bedre å bruke tiden sin på? Egentlig litt patetisk i bunn og grunn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, så sant så sant... en han eller hun ville vel hatt litt selvdisiplin og respekt... så vi døper herved anonymus til DET... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal gjøre så godt jeg kan ;o) Men jeg klarte ikke la være når jeg så det innlegget....pleier egentlig å ignorere, men som de sier over her....fingrene bare taster i vei.... hehe! Full skjerpings her nå ja!

 

Ja til ignorering! Nei til anonyme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er jo mange nå som skal ignorere de innleggene eller kommentarene, så her skal vi fortsatt ha det fint sammen :o)

Ønsker dere en fortsatt strålende kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha...det er sneket seg inn enda et negativt innlegg her på siden ser jeg.....møkkafolk! Burde få seg et liv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig. Har vært et par av dem i dag/kveld (som jeg har kommet over, men kan være eldre) Skjønner bare ikke hva som er vitsen! MÅ de på død og liv slenge med leppa, uansett hva det er????? Jeg hopper alltid over slike innlegg, så lenge de ikke svarer en stakkar som bare vil ha hjelp.

 

Håper dette vil ta slutt snart, vi er tross alt voksne mennesker alle sammen. (regner jeg med da, iom at man prøver å få barn) Vi får holde sammen vi jenter:)

 

Lykke til med babylaging og kampen mot disse innleggene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt i orden:) Ja det har vært en del av dem i dag. Skikkelig dritt. Tror jeg tar kvelden og håper på bedring i morgen:) Ha en fortsatt super kveld alle sammen!!!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sprakk litt....det har bare eksplodert i innlegg laget av anonym idag..... satser på at det er samme personen bak alle disse innleggene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kunne jo egentlig vært en morsom hobby, da...

Snike seg inn på ulike sider og fucke opp stemninga..hehe...

Tror jeg holder meg til strikkinga jeg !

Minner meg litt om han figuren ... " vart du skræmt no, ja...." og så skriver han det inne i boka si .-)

Poenget er jo ikke at man er spesielt intelligent for å kunne gjøre noen sånne stunt - men det skjønner jo ikke den personen som driver på

:-) ... bare alle oss andre !

Ha en fortsatt god kveld her inne da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...