Gå til innhold

Noen som har blitt spådd??


Mrs. Smiley

Anbefalte innlegg

Og har det stemt med dere?? Har blitt spådd nå at jeg kom til å bli gravid i januar/februar -07 med en jente, og at vi kun kommer til å få ett barn... Lurte på hva dere andre har erfaring med... Vi vil jo ha flere enn en så jeg håper jo i grunn det siste ikke stemmer... :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, det var ikke meningen å skuffe deg assa...

 

Hvis det er til trøst så er jeg ganske fersk på dette så det er bets å ta det med en klype salt da...

 

 

X fingrene for at jeg har feil på det siste...

 

 

Lykke til... ;-)

 

Klem

Mimmi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble bare litt paff, for vi har alltid tenkt at vi skulle ha flere enn en, men en kan jo aldri være sikker selvsagt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Jeg ble spådd i mars og fikk da vite at jeg skulle bli gravid mot slutten av åretr, mens igår ble jeg spådd en gutt i februar 2007... så jeg regner med det skjer noe i årsskiftet da :-) Det passer bra med at jeg skal begynne med akupunktur i august, for det tar nok en stund før det begynner å virke da...

 

Men selvfølgelig håper jeg at jeg blir gravid før... sånn i august :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange som spår inne på dib, så du får prøve noen flere, så kan du jo tro på den som svarer mest positivt:)

Jeg har blitt spådd av flere der inne, og har blitt spådd at jeg blir gravid i juli, august, september, desember og januar. Og det er spådd både gutt, jente og tvillinger. Og svangerskapet er spådd å gå både bra og dårlig. Men det er overvekt av de som tror jeg blir gravid i august og får jente, og det er jo ikke lenge til så jeg tror selvfølgelig på de nå:)

Men kjempespennende er det å bli spådd ihvertfall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...