Gå til innhold

Åå jeg er så lei av at folk spør om jeg er gravid!!


Gjest

Anbefalte innlegg

Brorer min, foreldre og venner spørr hele tiden....er du gravid...eller skal du bli det snart?

 

Før var det ikke noe problem...men nå blir jeg jo nesten på gråten....for de skulle jo bare visst hvor høyt vi ønsker det.......i dag prøvde jeg å si at det ikke er så lett..............og da sier de plutselig jaja vi trenger ikke å snakke om det altså......jeg blir såå lei meg:(

 

Vil liksom ikke snakke om at vi prøver...for da blir forventningen så stor og så er det jo gøy at det kan være en overraskelse og ikke noe som virkelig var på tide...osv....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff,jeg kjenner meg igjen der. ;-/

Ikke noe særlig at alle spør og graver hele tiden.

Etter at vi har prøvd en god stund nå,har jeg lært en viktig lekse: Jeg skal aldri spørre nabodama,familien eller venner om de ikke skal ha barn snart.

Bra at du prøvde å si at det ikke var så lett,da har de sikkert forståelse for det.

 

En god klem. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ikke lett.........jeg har venner/familie som ikke har noen barn, men maser på oss om ikke vi ska ha flere, sett i gang dere da sier jeg, dere har jo ingen......... :) Huff ikke lett med masing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja vet åssen det følels..at folk ikke tenker.Jaja vi blir det vel en gang i tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja uff, kjenner igjen det der.... man blir kjempelei seg!!! alle har så høye forventninger.... vet ikke hva man skal si!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signerer på den jeg også, det begynner å bli litt slitsomt at folk spørr hele tiden. Dem skulle bare visst hvor hardt vi prøver :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns faktisk det er frekt å spørre rett ut om man ikke skal få barn snart. Det er da jammen er privatsak som ingen andre trenger å legge seg opp i. Våre familier spør oss ikke, men i og med at vi mistet i vår, så vet de jo at vi ønsker oss barn. Blant mine venner så er det heller ikke vanlig at man spør og maser ang. barn.

 

Syns derfor det er leit på deres vegne når dere blir mast på og ikke føler dette som ok. Håper dere slipper sånn unødvendig påkjenning fremover...

 

 

 

Klem,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...