Gå til innhold

blir provosert!


lengter daler ned i skjul...

Anbefalte innlegg

de siste dagene har jeg sett flere tråder... startet av anonym... som på mange virker provoserende.... jeg blir også provosert av disse, og jeg skjønner ikke poenget.. ja alle har rett på sin egen mening men anonym som starter vet veldig godt at kommentaren kommer til å provosere... sååå HVORFOR? dette er et forum der man støtter hverandre.... å prøve å bli gravid over laaang tid er tøfft, mye tanker og følelser... og de fleste søker oppmuntring, noen trøstende ord osv... det er derfor vi er her for hverandre... så dere som ikke skjønner hvorfor vi stresser med å bli gravide eller dere som synes at et uttrykk er rart.... glem det da!! klag et annet sted! vi trenger dette stedet til å være åpne, varme og støttende... ikke for å bli provosert....

vær så snill å ta frem litt empati og forståelse.... !!!!

og skaff dere navn så kanskje vi ikke synes dere er så feige! og kanskje det blirlitt mindre rotete i tråden når ikke alle er anonyme!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Flott innlegg!!

Selv om jeg nå hører til 1. tri, savner jeg litt parten her inne, og kikker defor innom innimellom.

Folk som skriver ubehageligheter uten navn er feige, kan ikke stå for den man sier, og kan som du sier gå et annet sted.

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med deg.. Jeg synes denne siden er helt super. Har lyst på barn og har også lyst til at naturen går sin gang. Jeg velger å tro at jeg hjelper til og ikke motarbeider naturenes gang ved å følge rådene som kommer her. Har lært masse her. Ikke bare de gode rådene som kommer, men også at det finnes jenter her i landet som virkelig har prøvd naturens gang men som alikevel ikke får det til. Barn kommer vanskeligere til noen også.

 

Så anonym: Jeg håper du blir gravid når du ønsker og er klar for det. Vi som er her inne er mer enn klare og mange har ventet lenge. Da er det lov å være lei seg når man ikke blir gravid. Kanskje ikke denne siden er riktig for deg. Jeg vet iallefall at denne siden er viktig for meg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig og er veldig glad for å lese et sånt innlegg. Da jeg begynte å prøve for tre måneder siden hadde jeg ikke peiling på noen ting, og denne siden har lært meg så mye! Ikke minst er det så mange her som gir en håp når man ikke tør helt å håpe selv. Det er veldig fint å snakke med andre i samme situasjon, særlig siden prøving ikke er noe man snakker så mye om med andre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjør som vi på slitere, send inn ønske om å få bort anonymknappen!

 

Lag en liste der dere skriver dere på og rett og slett sende den til [email protected].

 

Det har hjulpet både på assistert befruktning og på slitere. Når noen ønsker seg barn , så skal man ikke være nødt til å gå igjennom mer stress bare fordi en anonym skal få herje fritt!!

 

 

Masse lykkeønskninger til dere fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så enig så enig. Her burde vi absolutt ignorere litt! Har også lagt merke til en del "merkelige" tråder som stadig blir startet av anonym, hvor det ofte blir diskusjon mellom to anonyme... Og diverse skrivefeil og måten det blir skrevet på mellom de to anonyme er svææææært like.... Fritidsproblemer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La de bare provosere, vi lærer faktisk ganske mye av å bli provosert.

Man må tenke gjennom ting på nytt og svare for seg, sundt for hjernen!

Selfølgelig blir jeg sint noen ganger, men er de helt på jordet så føler jeg meg ikke truffet og da prøver jeg bare å svare sånn at de enten kan bli omvendt eller føler seg dumme!

Er forøvrig bare innom her for å følge med dere og få den gode stemningen av å "snakke" med dere!!!

 

Babystøv fra meg: *******************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig! Jeg blir veldig provosert! Denne gangen kunne jeg ikke dy meg med å svare anonym. Jeg pleier ikke å svare anonyme, men igår rant begeret mitt over rett og slett.... Skal bli flinkere til å ignorere sånne innlegg for de fortjener ikke min/vår oppmerksomhet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk! fint å høre at mange var enige med meg... da synes jeg at vi ignorerer disse provoserende inleggene.... da blir de vel lei.. ikke så gøy lenger hvis man ikke får noen reaksjoner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...