Gå til innhold

Noen som har opplevd det samme som meg???


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg startet med p- sprøyta i midten av januar i år, og ha gått på den ett halvt år nå. skulle egentlig få satt ei ny den 7. juli, men gadd rett og slett ikke mer.... jeg øsker meg flere barn etterhvert og vil ikke gjøre det sånn at det tar sinnsykt lang tid før jeg kan bli det igjen=)

Men det jeg virkelig lurer på, når da egentlig skulle satt ny 7. juli, er det da vanlig å få syklusen tilbake allerede etter 1 uke??

Jeg hadde ubeskytta sex lørdag den 15. juli, og søndags ettermiddag begynte jeg å blø bitte litt, slik har det vært heilt til i dag?

Tviler på at jeg er gravid igjen, men er det virkelig mulig at det kan være festeblødning? Uff..... dette blei teit ass.... hmm er nok sikkert bare hormoner som er heilt på tuppa=)

Noen som kan komme me noe så jeg slipper å gruble hode av meg?=)

Lykke til alle dere andre som ønsker barn, masse baby støv til dere=)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mest sannsynlig er det en form for mensen...vet om flere som har rare sykluser etter p-sprøyte. Noen får den tilbake raskt, mens andre får den ikke igjen før det har gått flere måneder - opptil 1 år. En festeblødning er som regel kun et blodspor i trusa, ikke noe mer enn det...og det skjer som regel 5-8 dager etter el (eggløsning). Hvis du er veldig usikker så bør du ta deg en test til helga ;o) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...