Gå til innhold

Marianne75!!! =)


ღLitjpia24 is hurtingღ

Anbefalte innlegg

Kan ikke du se på fertilityfriend skjemaet mitt? Burde jeg gi opp tanken på at jeg ble gravid denne pp?

 

www.fertilityfriend.com/home/litjpia24/

 

Fikk negativ CB digital idag tidlig. En dag før IKM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville tvert om vært positivt innstilt! Sist du hadde så lang lutealfase var tempen lavere. Så utrolig spennende! Har du testet positivt før ikm før? Uansett kan svangerskap være ulike, og mange tester jo positivt litt seinere... Lykke til! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De forrige gangene jeg testet fikk jeg ikke positiv test før over 1 uke etter IKM. Åååå så flott at du synes at jeg burde være positivt innstilt!!! Nå gleder jeg meg til imorgen altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvis du ikke har testet positivt før en uke over kan det vel ta tid? Unnskyld at jeg ikke følger med i timen, men hva betyr HA? Regner med det er en type abort. Tar du noen medisiner eller noe som skal hjelpe deg å beholde nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HA= Habituell abort. Flere aborter med samme partner. Ja kan jo ta litt tid før jeg får positiv test da ja. Men du vet man vil jo så gjerne ha en positiv test så tidlig som mulig. Hvis jeg blir gravid setter gynekologen min meg på noen tabletter som skal gjøre det lettere for at fosteret sitter denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha, jeg tenkte habituell abort, men fikk det ikke til å stemme med hvordan du hadde skrevet det med tallet foran. Men nå skjønner jeg hva du mener.

 

Jeg syns virkelig det er din tur nå! Krysser alt jeg har! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk! Ja jeg håper virkelig at det klaffet for oss denne måneden. Vi har liksom hatt nok motgang nå. Men det finnes jo mange som sliter på lik linje som oss da og de fortjener det like mye. Alle fortjener jo å få oppfylt sine største ønsker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tempen gikk ned igjen idag. Så nå kan jeg vel nesten vente Tante Rød på døra når som helst føler jeg. =(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei! :-( Ja, sjansen er jo mye mindre selv om den er der.. Så leit. Det er så ekstra dritt å få mensen når man prøver å bli gravid. Man får skuffelsen på topp av de andre ubehagene. Håper det bare er en liten dipp, men det kan jo være lurt å stålsette seg. høh, som om det hjelper liksom. :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, tempen din så virkelig ikke bra ut :o( Usj, vi som skulle rusle over til 1. tri sammen! Jeg skal krysse fingrene for at den går skyhøyt igjen i morgen, så lenge tanta ikke har kommet er det vel fortsatt håp?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...