Gå til innhold

Negativ CB digital test! =(


ღLitjpia24 is hurtingღ

Anbefalte innlegg

Tok en test idag. En dag før IKM og den var negativ. Noen som har erfraring med denne testen? Trengs det mere HCG for denne testen i forhold til den gode gamle CB? Er ikke tegn til at TR skal komme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er ikke helt sikker men mener å ha lest at CB- digital ikke kan tas før IKM- dagen eller senere. Så da er det kanskje fremdeles håp for deg?... Hva står det på pakningsvedlegget?..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står at den kan tas opptil 3 dager før ventet mens. Men har hørt noen rykter om at den vanlige CB trenger mindre innhold av HCG for å slå ut i forhold til CB digital.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen! Synd med negativ test, men så lenge tanta ikke kommer, er det jo fortsatt håp :o) Så i ett innlegg fra i går at du var støl i magen, sånn har jeg også det! Håper virkelig det er ett symptom, men nå har tempen gått litt ned :o(

 

Jaja, er vel bare å vente og håpe på det beste.... Tester du igjen i morgen dersom tempen er over coverline?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja så lenge tempen er over coverlinjen så tester jeg nok imorgen. Får håpe vi begge er gravid sukkerklumpen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

jeg testet faktisk også idag tidlig med CB digital...ikm til torsdag, men klarte ei å vente lenger...!Fikk negativ jeg også....MEN vi får holde ut, være tålmodige, håpe at tanta har reist, og teste igjen om et par dager!!Tenkte faktisk på å kjøpe vanlig CB, som du sa så trenger nok den mindre hcg...

 

Masse masse lykke til herfra!!! :o)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

CB digital krever dobbelt så mye HCG som andre tester for å slå ut. Den tre dager før digitale slår ut for enkelte før IKM. Positiv 3 dager før hos meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, cb digital trenger 50mill/ml mens cb stav trenger bare 25mill/ml for å slå ut... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...