Gå til innhold

Tida går så fort når en er prøver!


Mummimamma - med 2 mummitroll

Anbefalte innlegg

Kom bare til å tenke på det at disse 3 mnd som har gått nå, siden jeg slutta med p-piller, har gått utrolig fort. Er i 4 pp og ukene bare raser av sted. Tenker jo "bare" på EL og IKM.... Alt i mellom der "luft".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tiden bare flyr, jeg kan ikke fatte at jeg er den 17.pp nå. Hvor har det siste året blitt av, med prøving og prøving?

Jaja, får være glad til så lenge jeg ikke syns tiden snegler seg avgårde :-) Hender jo at den gjør det mellom el og ikm, men hvem syns ikke den ventetiden er lang? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sant så sant ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja tiden går fort, selv om den går saaakte uka før ikm :-) tenk at det er 16pp siden jeg slutta med pillen og kjøpte min første graviditets test...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes ikke pp går raskt... men livet utenom forsvinner, skulle ønske at jeg hadde el i dag og kunne teste meg positivt i morgen, men må nok vnete 8 dager på el og 21 dager tilj eg kan teste......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tiden flyr avsted når alt jeg tenker på er EL og IKM,glemmer helt å stoppe opp og nyte sommeren,alt jeg gjør er å se på kalenderen.

Sisie uka før IKM er ganske treg da. Men nyter ikke dagene da heller,bare teller og teller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...