Gå til innhold

På CB`s "tre dager før"-test...


Kondis som en murstein

Anbefalte innlegg

...kan man få såkalte "skyggestreker"?

Jeg ser jo den vannrette kontrollstreken, men det er også en diagonal strek der. Dog ikke like sterk, men jeg er heller ikke sikker på om det kan være en skyggestrek. IKM er til torsdag...

 

Takker for svar!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så lenge det er farge på den er den pos, er den grå er det en skyggestrek - altså negativ test.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det jeg er så forferdelig usikker på ;o) Om den er grå eller blå...hehe... Om det liksom hadde vært grønt/rødt hadde det jo ikke vært noe problem ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det kan være vanskelig å se forskjell på de. I tilleg så får jeg alltid en strek en time etterpå...det er negativt såklart, men begynner jo å lure.. :-)

 

Ta en ny imorra du, så kansje du får et klarere svar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk skyggestrek på min CB 3 dager før.. Jeg testet 2 dager før ikm. Men la ikke merke til om den var grå eller blå, da den var så svak at den knapt syntes. Tok en test på kvelden igjen og da kom den tydeligere frem. Og ja, jeg var gravid :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ut og kjøpe nye nå... Må prøve å vente til imorra med å teste da ;o)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg testet først om morran, men den streken var såååå svak, så jeg testet igjen samme kveld. Da var den fortsatt svak, men man kunne tydelig se at det var en ordentlig strek :))

 

Jeg var nemlig en liten testoman, skjønner du :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm. Kanskje jeg skal koste på meg en ny cb jeg og da? Tok en test på ikm dagen den 15 og da kom det en ultrasvak strek som jeg tar for gitt at var en skyggestrek. Har tatt en QR senere som var klart negativ, men det var QR testene jeg tok da jeg skulle ha andremann også... Har fortsatt ikke sett noe til TR, men det kan jo godt være syklusen min som er på bærtur etter SA...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en test til nå... Fikk fram det samme; svak diagonal strek, og den er nok blå ja. Men jeg tar en til imorgen! Skulle ned til legen imorgen for å få svar på prøvene de tok (om jeg har hatt eggløsning denne syklusen), så da spør jeg om de kan ta en test der også!

Er skikkelig skjelven jeg nå, men jeg tror ikke noe på det ;o)

 

 

Er jo fortsatt noen dager til IKM, så om ikke TR dukker opp, kan jeg tro litt mer på det :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååå så spennende!! Tenk om du har klart det!! Håper skikkelig at du har fått klaff nå ja :-) Det fortjener du virkelig!!! Får du en positiv test du er sikker på må du legge ut en detaljert beskrivelse av hvordan du fikk klaff!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener selvfølgelig LODDRETT og ikke DIAGONAL... Uff, er det mulig! Stresset jeg ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, vet ikke selv engang jeg ;o)

 

Har sånn rar følelse inni meg som sier 50-50...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi Malathiel - dette blir spennende!!!

 

Har hørt at de testene de bruker hos legen ikke er så følsomme som cb. Men min positive test hadde også en veeeldig svak strek 3 dager før ikm. Jeg måtte få bekreftelse fra sambo flere ganger om at den horisontale streken var blå, og ikke grå! Hehe :)

 

Hold oss oppdaterte i morgen da - jeg skal tenke på deg og krysse fingrene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, jeg tenkte heller ikke over det, og skrev bare det som du skrev - at teststreken var horisontal, men den er jo selfølgelig loddrett ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen:) Jeg sier bare Grattis jeg igjen, du er gravid:) Lykke til i morgen:) Jeg er 110% sikker på denne! Stor klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, der var du ja :o) Klarer fortsatt ikke helt å bestemme meg for hvilken magefølelse jeg skal høre på. Vi får se imorra :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

 

Du er gravid ja! Det er jo helt fantastisk, ikke sant? Gratulerer :)

 

Så at du spurte lenger oppe her om jeg også brukte cb, og det gjorde jeg. Fikk positiv vanlig cb 3 dager før, og positiv digital cb 2 dager før ikm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, ser gratulasjoner her inne...fikk ikke med meg at du testet igjen??? Har du testet??? Jeg er så spent!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...