Gå til innhold

Bergen treffet uke 32!!


kirsty*2barnsmamma

Anbefalte innlegg

Siden mange er på ferie uke 31 foreslår jeg at vi flytter det en uke og får med mange flere :-) Hvilke dan dere IKKE! (Er lettere å se når vi best kan ha det utifra hvilke dager folk ikke kan)

 

Så blir det en dag den uka på zupperia klokka 17.00 :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ok :-) Torsdag og fredagen passer meg også! Dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hi alle sammen.

Eg e nettopp logga meg inn som bruker på barnimagen.com. Veldig fint forum.

 

Bor sjøl i Bergen å syns d hadde vært utrolig gøy å truffet/snakket med andre fra bergen som og e gravide. E sjøl komt t 2 trimester å vente ei jenta 13. desember.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg har eit spm om treffet: er det meininga at det kun er dei som prøver eller er treffet for dei som allereie er gravide og?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He, he... jo det står ikke i overskriften, lett å ta feil der :-) Vet at der er et gravid treff i Bergen i august... hvis du trykker på bim treff på siden så får du opp alle treffene :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dytter opp denne jeg, og lager en liten oppsummering!

 

Hva skjer: Bli - gravid treff i Bergen

 

Hvor: Zupperia

 

Kjennemerke: Madonnaveske på et bord

 

Tid: 17.00

 

Hvem: Alle som prøver på å bli gravide, samt de som venter på å begynne prøvingen

 

Disse kommer:

 

- Kirsty 16pp

- Sanne 2 pp

- Frøken Svin

- Ine81

 

Håper det er flere som vil være med! Jeg gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...kan legge til at det er Munchs maleri som er på veska...ikke Madonna pop stjerne... :-)

 

Lett å finne. Puppene hennes lyser opp rommet, mange menn som ser bort på veska hihihi...

 

Gleder meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

meene... jeg har ikm i begynnelsen av august.. kan jo være det har klaffet! skal jeg komme uansett?? *veldig opptimistik denne pp* ååå jeg kommer til å bli så skuffet når tanten komme! bah, slutte å tro på horoskop og spå damer:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart du kan komme. Alle de som har vært på treff og blitt gravid hat møtt opp på neste treff som nygravid :-) Og da får jo vi sjangsen til å spørre deg om oppskriften din og sånn :-) Bare koslig det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...