Gå til innhold

ny her.....;-)


hag1

Anbefalte innlegg

hallo...

Er ny her inne på barn i magen.Kan være godt å få litt råd i fra andre som også prøver å bli gravide.... Sluttet med p -pilla i juni, har hatt en mens, men venter spent på om den kommer til uka....Gjør sikkert det men , men det er litt spennende å se. Virker som mange koselige "prøvere" her......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

se på lista med forkortelser... veldig greit... jeg dyttet de n akkurat opp til toppen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

takk for det....kan være godt å få prate litt med andre som prøver...er spent, har lyst til å prøve test men får vel vente i 5 dager til...he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann og velkommen hit :-)

 

Lykke til med testingen da :-) Håper du får positiv!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

håper på positivt ja...men det er vel for tidlig å teste før vel? har ikke noe erfarling på det...vet du noe om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei og velkommen :o) Det er utrolig mange flotte jenter her inne som kan hjelpe hvis man lurer på noe :o) Lykke til!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil du være med på treff på torsdag i lillestrøm? jeg tenkte ta meg en tu.. aldri vært med før....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hit, håper ditt opphold her ikke blir langvarig selv om det er gøy med mange medlemmer her. Ikke ta det personlig men her er blir alle glade når når et medlem forsvinner (iallefall når gdet gjelder over til 1. tri) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hit hag1, her er det koseleg, men snaart blir det masse koslegare på 1. tri, når alle vi her på bli gravid stikk over dit! JAA! Forhåpentlegvis blir du her ikkje så lenge då, håper det sitt ein liten spire hos deg snart!! :) Og hos oss andre, så vi kan ta over 1.tri forumet!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja , håper det går fort ja, men har gått lenge på p- piller så jeg regner med at det kansje vil ta litt tid før den sitter.... Men man vet jo aldri... Håper den sitter hos deg snart å...;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...